۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۴۵۸۲۰
فرمانده سپاه البرز:

سپاه تا ریشه‌کنی‌ کرونا در کنار مردم است‌‌

سپاه تا ریشه‌کنی‌ کرونا در کنار مردم است‌‌
فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه برخی از نیروهای سپاه که در میدان مبارزه با کرونا بودند به کرونا ویروس آلوده شدند، گفت: سپاه تا ریشه کن شدن کرونا در کنار مردم است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار یوسف مولایی در خصوص فعالیت‌های سپاه امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: سپاه با همه توان خود برای ریشه کنی ویروس کرنا به میدان آمده و با بسیج لشکر عملیاتی 10 سیدالشهدا، نواحی استان، اقشار و معاونت‌ها از اولین روز شیوع این ویروس برای مقابله با کرونا ماموریت‌های متنوع و متکثری را در ابعاد مختلف انجام داده است.

وی افزود: این اقدامات در حوزه بهداشتی، درمانی، امنیتی، آموزشی و هر چیزی که به نظر می‌رسد که می‌تواند کمک به مسئولان و متولیان دانشگاه علوم پزشکی به عنوان طلایه داران سلامت، انجام شد.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه برای آسایش و آرامش مردم تا آخرین قطره خون تلاش می‌کنیم، بیان کرد: برخی از افراد که در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت کردند اکنون خود درگیر این بیماری شدند.

سردار مولایی بیان کرد: از جمله فعالیت‌های انجام شده در این راستا ضدعفونی، گندزدایی و رفع آلودگی مناطق، کمک به درمان، پایش بیماری و اقداماتی مانند تامین و تجهیز اقلام مورد نیاز برای مرکز درمانی بوده است.

وی در خصوص یکی از کارهای شاخص که در این راستا انجام شد، به تشکیل قرارگاه های محله محور اشاره کرد و گفت: این قرارگاه ها متشکل از تمام عناصری است که در راستای مقابله با ویروس موثر هستند.

فرمانده سپاه استان البرز خاطر نشان کرد: این گروه شامل امام جماعت، نماینده بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، سپاه، معتمدین و آنهایی که میتوانند تاثیر گذار باشند است که با تمام امکانات آفندی و پدافندی با محوریت محله فعالیت میکنند.

سردار مولایی تصریح کرد: در هر شهرستان حداقل یک نقاهتگاه مناسب آماده و تجهیز شد، همچنین کار تولید، توزیع و مقابله با احتکار ماسک و امکانات، تجهیزات و ملزومات مورد نیاز پیشگیری از از ویروس کرونا انجام شد.

وی گفت: ما تا آخرین روز ریشه کن شدن این ویروس در کنار مردم هستیم و از آنها نیز درخواست می‌کنیم نکات بهداشتی گفته شده را رعایت کنند و از ترددهای غیر ضرور پرهیز کنند./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات