۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۴۵۸۲۵
خواهران جهادی پای خدمت به مردم در محروم‌ترین منطقه ایران؛

تهیه و توزیع ماسک به همت بسیجیان کنارک

تهیه و توزیع ماسک به همت بسیجیان کنارک
فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران کنارک از تهیه و تولید ماسک‌های بهداشتی توسط بانوان جهادگر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سمانه لشکری اظهار داشت: پس از شیوع کرونا در کشور و به ویژه در استان سیستان‌ و بلوچستان، بانوان بسیجی جهادگر پایگاه مقاومت حضرت زینب(س) کنارک نیز احساس تکلیف کرده و در حرکتی داوطلبانه و آتش به اختیار اقدام به تهیه و تولید ماسک در کارگاه‌های خانگی کردند.

وی ادامه داد: این اقدام با بهره‌گیری از امکانات موجود و توسط 23 نفر از خواهران گروه‌ جهادی و به کارگیری 7 دستگاه چرخ‌خیاطی باهدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان انجام گرفت و تاکنون بیش از 3000 ماسک تولید و به صورت رایگان میان شهروندان توزیع شده‌است.

وی تاکید کرد: با توجه به پیش‌بینی موج جدید بیماری ویروس کرونا در استان، این حرکت جهادی تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت و همچنان این مهم با توجه به کمبود ماسک و مواد اولیه در شهرستان در دستور کار گروه‌های جهادی خواهران قرار دارد و پیش‌بینی می‌کنیم که تا پایان فروردین‌ماه بیش از 10 هزار ماسک تولید و میان مردم توزیع شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران کنارک تصریح کرد: در صورت حضور خیران سلامت و متولیان امر بهداشت و درمان این آمادگی وجود دارد تا تعداد ماسک‌های بیشتری توزیع شود و جهادگران نیز در شیفت‌های کاری طولانی‌تر سهم خود در این آزمایش الهی را ادا کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات