۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۶۴۶۳۵۰

کادر درمانی بیمارستان‌های میزبان بیماران مبتلا به کرونا در بوشهر تجلیل شدند

کادر درمانی بیمارستان‌های میزبان بیماران مبتلا به کرونا در بوشهر تجلیل شدند
کاروان نسیم مهر رضوی از کادر درمانی بیمارستان‌های میزبان بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در بوشهر در آیین تجلیل از کادر درمانی بیمارستان‌های میزبان بیماران کرونایی استان بوشهر با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی در مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: کادر درمانی و پرستاری در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند چراکه آنان جان خود را برای بهبود بیماران کرونایی به خطر می‌اندازند.

حجت الاسلام یوسف جمالی از اجرای طرح نسیم مهر رضوی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در نخستین روز از اجرای این طرح کادر درمانی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر که بیمارستان معین بیماران کرونایی بوشهر است مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی، ضمن قدردانی از مجاهدت‌های کادر درمانی، پزشکان و پرستاران این بیمارستان و تفقد از بیماران کرونا، شفای عاجل آنان را از خداوند متعال مسئلت کرد.

در طرح نسیم مهر رضوی، خادمان و خادمیاران استان بوشهر همپای خادمان و خادم‌یاران سایر استان‌ها، مجاهدت‌های مدافعان سلامت را ارج نهاده و از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل می‌کنند.

در این مراسم صلوات خاصه علی ابن موسی الرضا (ع) توسط یکی از خادمان ذاکر اهل بیت(ع) تلاوت و در سایر بخش‌های بیمارستان پخش شد.

در این مراسم و هدایای تبرکی از سوی آستان قدس رضوی در بین پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و جهادگران عرصه سلامت استان بوشهر توزیع شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات