۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۴۶۵۲۲
معاون فرهنگی اوقاف لرستان:

طرح آرامش بهاری به صورت مجازی برگزار شد

طرح آرامش بهاری به صورت مجازی برگزار شد
معاون فرهنگی اوقاف لرستان گفت: به علت شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم امسال طرح آرامش بهاری به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران به برنامه های اوقاف در قالب اجرای طرح آرامش بهاری اشاره کرد و گفت: هرساله این طرح در جمع مردم و زائران برگزار می شد.

وی با بیان اینکه در سال جدید به علت شیوع ویروس کرونا طرح آرامش بهاری به صورت مجازی برگزار شد، افزود: در این راستا با استفاده از فضای مجازی برنامه های فرهنگی و دینی و تبلغی برگزار شد.

حجت الاسلام عباس زاده اظهار داشت: مبلغان بومی استان با بهره مندی از فضای مجازی فعالیت تبلیغی خود را در قالب خیمه های معرفت انجام دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش به عملیات ضدعفونی و گندزدایی بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: تهیه و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم به ویژه در مناطق محروم از دیگر فعالیت های اوقاف لرستان است.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان از توزیع بیش‌ از ۷۰۰ بسته اقلام غذایی و بهداشتی خبر داد و اظهار داشت: این اقلام در مناطق محروم توزیع شده است.

وی افزود: پخش دعای هفتم صحیفه سجادیه از بلندگوهای بقاع متبرکه و پخش سایر ادعیه، پخش پیام نوروزی رهبری، اجرای طرح دست های مهربانی و زیارت مجازی و مسابقات فرهنگی مجازی از دیگر برنامه های اوقاف است./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات