۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۶۴۶۵۳۷
در گفت‌وگو با رسا مطرح شد؛

تولید نرم افزار پرسش های کرونا به همت مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی

تولید نرم افزار پرسش های کرونا به همت مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی
حجت الاسلام مخدوم از تولید نرم افزار اندرویدی پرسش های کرونا خبرداد و گفت: به حدود 90 سوال منتخب از جنبه های مختلف قرآنی، اعتقادی، اخلاقی و روانشناختی پاسخ داده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علی مخدوم رییس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا،  از تولید نرم افزار اندرویدی پرسش هایی پیرامون کرونا خبر داد و گفت: با توجه به فراوانی سوالات هم وطنان عزیز پیرامون بیماری اخیر برآن شدیم تا مهمترین پرسش و پاسخ ها را در قالب نرم افزاری اندرویدی در اختیار مردم عزیز قرار دهیم.

وی افزود: مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی پس از بررسی جدیدترین سوالات مربوط به این موضوع را جمع آوری کرده و از بین سؤالات مطرح شده به حدود 90 سوال منتخب از جنبه های مختلف قرآنی، اعتقادی، اخلاقی، تاریخی، حدیثی، احکام شرعی و روانشناختی متناسب با نیازهای روز جامعه پاسخ داده و در قالب نرم افزار «پرسش های کرونا» به هم وطنان عزیز تقدیم کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین مخدوم با بیان این که بیشتر پاسخ ها در دو قالب اجمالی و تفصیلی پاسخ داده شده است، گفت: منابع استفاده شده در پاسخ ها در این نرم افزار در پی نوشت ذکر شده است که علاوه بر ایجاد اطمینان بیشتر، امکان مطالعه و تحقیق بیشتر را نیز در اختیار قرار می دهد.

وی تأکید کرد: برای هر یک از سؤالات، فایل صوتی همان متن نیز قابل دریافت و شنیدن است، ضمن این که کاربران در صورت داشتن سؤال در زمینه پرسش و پاسخ های ارائه شده می توانند از گزینه ارسال پرسش که در نرم افزار تعبیه شده است استفاده و پس از ارسال پرسش جدید، پاسخ خود را دریافت نمایند.

رییس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در پایان با تشکر از مجموعه کارشناسان بخش های مختلف مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی که در شکل گیری و ارائه به موقع این اثر نقش بسزایی داشته اند، از کاربران نیز خواست تا با نظرات و پیشنهادات خود مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی را در ارتقاء خدمات یاری کنند.

گفتنی است، کاربران عزیز می‌توانند این نرم افزار را از طریق سایت مرکز به نشانی www.pasokhgoo.ir دریافت کنند./1330/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
کار قابل تقدیر است مرحبا
0
0