۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۶۴۶۵۵۷

سپاه ۱۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی در مراکز درمانی گیلان توزیع کرد

سپاه ۱۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی در مراکز درمانی گیلان توزیع کرد
فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سپاه گیلان حدود ۱۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیون تومان را بین بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی کل استان توزیع کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار محمد عبدالله‌پور امروز در حاشیه مراسم اهدای محموله 10 هزار لیتری محلول ضدعفونی کننده و مواد بهداشتی به مراکز بهداشت و درمان گیلان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم فهیم و با فرهنگ استان گیلان در این روزها همراهی بسیار خوبی با مسئولان در جهت ریشه‌کنی ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال آن داشتند که نیاز است از آنها قدردانی و تشکر کنیم.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان قرنطینه خانگی مردم و همراهی آنها برای عدم حضور در مراکز عمومی و تفریحی در روز طبیعت را عامل کنترل شیوع مجدد ویروس کرونا دانست و گفت: امیدوارم با تلاش مسئولان و همراهی و همدلی مردم بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان بیماری کرونا را در گیلان ریشه‌کن کنیم.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله در جهت کنترل ویروس کرونا عوامل موفقیت کشور در ریشه‌کنی این ویروس است گفت: کشور ما در طول این 40 سال همواره مورد ظلم و تحریم واقع شدند اما مسئولان و مردم آگاهانه و با همدلی یکدیگر توانستند از پس مشکلات مختلف برآیند و در زمینه ویروس کرونا نیز عملکرد خوبی نسبت به سایر کشورها داشتیم.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تأکید بر اینکه تنها راه قطعی مقابله با ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی و پیشگیری است اظهار داشت: با توجه به اینکه فعلاً داروی خاصی برای درمان این بیماری تولید نشده است از همین رو در جهت پیشگیری و رعایت بهداشت، محموله مواد ضدعفونی کننده را به مراکز درمانی استان اهدا کردیم.

سردار عبدالله‌پور به اقدامات سپاه در روزهای اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: سپاه از زمان شیوع ویروس کرونا در گیلان همواره در کنار مردم و مسئولان بوده و از همین رو نیز امروزه حدود 10 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده با اعتباری بیش از 500 میلیون تومان را بین بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی کل استان توزیع کردیم.

وی با بیان اینکه محلول‌های ضدعفونی کننده توسط سپاه در سراسر استان گیلان توزیع می‌شود و ما همواره در کنار مردم و کادر بهداشت و درمان استان تا زمان ریشه‌کنی این ویروس خواهیم ایستاد عنوان کرد: این محموله ضدعفونی کننده علاوه بر شهرستان رشت در سطح شهرستان‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کل استان گیلان توزیع می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات