۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۴۶۶۱۰
با اشراف عالی آیت الله ناصری؛

مدرسه علمیه تربیت محور دارالهدی قم طلبه می پذیرد

مدرسه علمیه تربیت محور دارالهدی قم طلبه می پذیرد
حجت الاسلام جعفری از پذیرش مدرسه علمیه تربیت محور دارالهدی با اشراف عالی آیت الله ناصری، همراه با برنامه های اردویی ونظارت صمیمی و مستمر برامور درسی و تربیتی طلاب خبرداد.

حجت الاسلام مهدی جعفری مدیر مدرسه علمیه تربیت محور دارالهدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از ثبت نام این مدرسه برای سال تحصیلی آینده حوزه خبرداد و گفت: این مدرسه از بین دانش آموزان کلاس های هشتم ونهم طلبه می پذیرد.

وی با بیان این که برنامه های تربیتی و آموزشی مدرسه با محوریت قرآن اجرا می‌شود، گفت: از جمله مزایای این مدرسه اشراف عالی آیت الله ناصری و نظارت حجت الاسلام والمسلمین شیخ جعفر ناصری استاد درس اخلاق و فرزند آیت الله ناصری اصفهانی است.

حجت الاسلام جعفری بهره مندی از نظام جامع تربیتی، آموزشی و پژوهشی را از جمله دیگر مزایای این مدرسه دانست و یادآور شد: طلبه های این مدرسه از محضر کارشناسان مجرب تربیتی، آموزشی بهره مند می‌شود و تمرکز مدرسه بر برنامه های مشاوره محوری در امور تربیتی، آموزشی است.

وی اضافه کرد: استفاده از اساتید قوی، فضایی دوستانه و اخلاقي بين طلاب و مسئولان، برنامه های متنوع اردویی، ورزشی، رویکرد کاربردی در یادگیری علوم حوزوی و نظارت صمیمی و مستمر براموردرسی و تربیتی طلاب از جمله امتیازات این مدرسه محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به شرایط ثبت نام اشاره کرد: علاقه مندان اولا باید در حال تحصيل در پایه هشتم يا نهم آموزش و پرورش باشند و معدل کارنامه پایانی سال گذشته آنها بالای 19 باشد؛ سکونت در قم، ثبت نام در سایت آموزش حوزه و ثبت نام حضوری در محل مدرسه نیز از شرایط دیگر است.

وی در ادامه این گفت‌وگو قبولی در مصاحبه شفاهی مدرسه را از دیگر شرایط لازم عنوان کرد و یادآور شد: زمان ثبت نام برای تحصیل در مدرسه علمیه دارالهدی از ۱۷ فروردین آغاز می‌شود و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

 گفتنی است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت می‌توانند به آدرس مدرسه به نشانی صفائیه، روبروی کوچه ۲۱ مراجعه کرده یا با شماره تلفن های ۳۷۸۴۰۷۰۲ یا ۰۹۱۳۸۷۷۸۰۲۰ یا ۰۹۱۲۷۴۸۲۶۷۲ تماس حاصل کنند./1330/ج

ارسال نظرات