۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۱
کد خبر: ۶۴۶۷۶۵

توزیع غذای متبرک حرم رضوی در بیمارستان امام رضا لارستان

توزیع غذای متبرک حرم رضوی در بیمارستان امام رضا لارستان
تعداد ۱۵۰ پُرس غذای متبرک حرم رضوی در بین کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و بیماران بستری بیمارستان امام رضا(ع) لارستان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، هادی جهانگیری با اشاره به اینکه مرکز هماهنگی کانون‌های رضوی لارستان شامل 23 کانون تخصصی-موضوعی و 5 کانون محله‌ای است اظهار داشت: کانون‌های تخصصی-موضوعی شامل کانون شعر و ادب، سلامت، کمک به نیازمندان، زائر اولی‌ها، هنری، مشاوره خانواده، مشاوره حقوقی و غیره می‌شود که هر کدام از آنها توسط یک مدیر اداره می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از کانون‌های فعال در لارستان کانون وقف و نذر است، افزود: این کانون توانسته در موضوع کرونا هزینه‌ای بالغ بر 30 میلیون تومان را به منظور تهیه اقلام بهداشتی در اختیار قرارگاه فرهنگی «نجف» قرار دهد.

مسؤول کانون خادمیاران رضوی لارستان با اشاره به اینکه 300 بسته معیشتی غذایی از محل کمک‌های مردمی و آستان قدس رضوی تهیه و در مناطق محروم شهری و روستایی این شهرستان توزیع شده است، تصریح کرد: در راستای رفع قضا و بلا به مدت 10 شب قربانی گوسفند در سطح شهر انجام و گوشت‌های نذری در بین اقشار آسیب‌پذیر جامعه توزیع شده است.

جهانگیری با اذعان به اینکه در قالب طرح ملی «نسیم رضوی» خادمیاران با سرکشی از بیمارستان‌های محل بستری بیماران کرونایی، علاوه برعرض خداقوت به مدافعان سلامت، تعداد 150 بسته نبات و همچنین 150 غذای تبرکی حرم مطهر امام رضا(ع) بین کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و بیماران بستری در بیمارستان لارستان توزیع شده است، ادامه داد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته از طریق کانون جهادی رضوی، اقدام به جمع‌آوری گیاه آلوئه ورا جهت تهیه ژل ضدعفونی از منازل و باغ‌ها شده است.

وی با بیان اینکه خادم یاران رضوی لارستان در طرح غربالگری در ورودی‌های شهر لار مشارکت فعال داشته‌اند، یادآور شد: به مدت 7 شب خادم یاران رضوی لارستان اقدام به گندزدایی و پاکسازی معابر عمومی و محل‌های پرتردد سطح شهر لار پرداخته‌اند که این امر همچنان تا پایان شکست کرونا ادامه دارد.

جهانگیری با اشاره به اینکه به همت خادمیاران رضوی لارستان و تولیت آستان مقدس، در شب میلاد امام علی(ع) به مبلغ 45 میلیون تومان کارت هدیه تهیه و در بین ایتام شهرستان توزیع شد، تصریح کرد: کانون رضوی این آمادگی را دارد تا در حد توان در رفع مشکلات گام بردارد که یک نمونه آن حضور 50 نفر از خادمیاران رضوی لارستان در مناطق سیل زده «پل دختر» و اهداء ملزومات زندگی شامل یخچال، اجاق گاز، ظروف و غیره به مبلغ 100 میلیون تومان اهدا شد.

مسؤول کانون خادمیاران رضوی لارستان با اذعان به اینکه در حال حاضر بیش از 450 خادمیار خواهر و برادر در این شهرستان حضور و فعالیت دارند، گفت: این افراد پس از آموزش، سالیانه 12 روز در سال افتخار خدمتگزاری به زائرین حضرت رضا(ع) را دارند و علاوه بر آن در زمینه‌های مختلف باید در طول سال به مردم خدمات‌رسانی داشته باشند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات