۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۹
کد خبر: ۶۴۶۷۸۲

۵۰۰ هزار ماسک بهداشتی توسط ۶۰ کارگاه گروه‌های جهادی استان مرکزی تولید شد

۵۰۰ هزار ماسک بهداشتی توسط ۶۰ کارگاه گروه‌های جهادی استان مرکزی تولید شد
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: ۵۰۰ هزار ماسک بهداشتی در قالب ۶۰ کارگاه گروه‌های جهادی استان مرکزی تولید شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، امید محترمی با اشاره به آخرین اقدامات قرارگاه جهادگران بسیج سازندگی استان مرکزی در مبارزه با کرونا اظهار داشت: یکی از اقدامات صورت گرفته توسط جهادگران بسیج سازندگی در استان مرکزی تامین لوازم مورد نیاز برای پیشگیری از شیوع کرونا بوده که در این راستا 500 هزار ماسک بهداشتی در قالب 60 کارگاه گروه‌های جهادی استان مرکزی تولید شد.

وی افزود: از دیگر قادامات توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی می‌توان به تولید بیش از 5 هزار گان و لباس ایزوله و تولید شیلد بیمارستانی و دستکش یکبار مصرف در استان مرکزی اشاره کرد.

محترمی عنوان کرد: در این مدت بیش از 9 هزار جهادگر در قالب 280 گروه جهادی در بحث مقابله با بیماری کرونا و در قالب طرح‌های پیشگیری و مقابله با این بیماری در سطح استان مرکزی فعالیت داشته‌اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی ادامه داد: یکی از اقدامات دیگر این جهادگران توزیع محلول‌های ضدعفونی بوده به طوری که بیش از 120هزار لیتر الکل و سایر مواد ضدعفونی کننده توسط این جهادگران در استان توزیع شد.

وی اضافه کرد: همچنین با به کارگیری بیش از 250 هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده جهت گندزدایی سراسر استان مرکزی با حضور بسیجیان و جهادگران نسب به ضدعفونی کردن معابر، اماکن عمومی در سطح استان مرکزی و گندزدایی اقدام شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته، مشارکت و حضور همدلانه بسیجیان و جهادگران در کنار پرسنل بخش بهداشت و درمان بوده که در این مدت 22گروه جهادی تخصصی پزشکی و پرستاری در کنار جهادگران سلامت حضور یافتند.

محترمی عنوان کرد: بیش از 3500سبد معیشتی کالا بین خانوارهایی که به واسطه کرونا معیشت آنها تحت شعاع قرار گرفته است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات