۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۴۶۷۸۸

جدیدترین آمار قربانیان کرونا در آمریکا؛ رکورد جدیدی ثبت شد

جدیدترین آمار قربانیان کرونا در آمریکا؛ رکورد جدیدی ثبت شد
مقامات آمریکایی هشدار داده‌اند که روزهای سختی در انتظار شهروندان آمریکایی قرار دارد و سناریویی که در انتظار این کشور است شبیه ایتالیا خواهد بود

به گزارش خبرگزاري رسا، دانشگاه جانز هاپکینز از ثبت 1480 مورد فوت بر اثر کرونا در آمریکا در 24 ساعت گذشته به عنوان بدترین آمار روزانه فوتی ها در سطح جهان خبر داد.

شبکه الجزیره در این باره گزارش داد که آمارها حاکی از آن است که مجموع قربانیان ویروس کرونا در آمریکا از ۷ هزار نفر فراتر رفته است.

همچنین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور نیز به سرعت در حال افزایش بوده و بر اساس آخرین آمار تعداد مبتلایان در آمریکا به ۲۷۳ هزار نفر رسیده است.

تنها حدود ۱۲ هزار نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر آمریکا توانسته‌اند بهبودی خود را بدست بیاورند و ۵ هزار و ۷۸۷ نفر نیز در شرایط وخیم قرار دارند.

مقامات آمریکایی هشدار داده‌اند که روزهای سختی در انتظار شهروندان آمریکایی قرار دارد و سناریویی که در انتظار این کشور است شبیه ایتالیا خواهد بود که با حدود ۱۵ هزار تلفات در میان مبتلایان به ویروس کرونا بیشترین تعداد قربانی مبتلا به این ویروس را در جهان دارد./1360/

منبع:جام نیوز

ارسال نظرات