۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۴۶۷۹۹

فراخوان ایده های فرهنگی و تبلیغی ویژه ماه مبارک رمضان اعلام شد

فراخوان ایده های فرهنگی و تبلیغی ویژه ماه مبارک رمضان اعلام شد
با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت فعالیت مراکز فرهنگی، فراخوان ایده های فرهنگی و تبلیغی ویژه ماه رمضان از سوی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با شیوع ویروس کرونا و تلاش خستگی ناپذیر طلاب و مبلغان در سراسر کشور جهت امدادرسانی به هموطنان عزیز و همچنین با توجه به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان و روند محدودیت فعالیت مراکز دینی، فراخوان ایده های برتر فرهنگی و تبلیغی ویژه ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹ از سوی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اعلام شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به روند محدودیت فعالیت مراکز دینی، در فراخوانی از کلیه طلاب، مبلغان و فعالان فرهنگی درخواست شده است تا به منظور شناسایی و معرفی ایده ها و طرح های کاربردی جهت انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی ماه مبارک رمضان پیشنهادات خود را ارائه کنند.

گفتنی است، شناسایی، معرفی و  ایده پردازی طرح های کاربردی جهت انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی ماه مبارک رمضان از محورهای این فراخوان اعلام شده است.

مهلت ارسال آثار نیز از تاریخ 15 فروردین ماه تا 25 فروردین ماه امسال اعلام شده است و شرکت کنندگان محترم می توانند موضوعات پیشنهادی خود را از طرق این لینک ارسال کنند.

لازم به توضیح است، طبق اعلام معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به ۱۰ نفر از ارائه دهندگان بهترین ایده ها، جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد./1330/ج

ارسال نظرات