۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۶۴۶۸۴۶
معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران مطرح کرد؛

ضرورت همکاری بخش‌های مختلف مرکز برای اعتلای حوزه‌های علمیه خواهران

ضرورت همکاری بخش‌های مختلف مرکز برای اعتلای حوزه‌های علمیه خواهران
حجت‌الإسلام والمسلمین فاضل گفت: امیدوارم بتوانیم با تمامی معاونت ها برای رسیدن به اعتلاء و اهداف والای مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، همکاری موثری داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل صبح امروز در مراسم بزرگداشت مرحومه خانم فریده داودی و معارفه معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران که در سالن همایش‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد با تبریک ایام شعبانیه و ضمن تقدیر و قدردانی از فعالیت های مرحومه خانم داوودی، معاون سابق آموزش حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: امیدوارم بتوانم مسیر خانم داوودی را در معاونت آموزش به خوبی ایشان ادامه دهم و فعالیت های موثر در این حوزه را تدوام ببخشم.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران در ادامه افزود: براساس دیدگاه اسلام، مسؤولیت‌ها وسیله‌ای برای بالارفتن انسان نیست بلکه امانتی است که باید در زمان مناسب تحویل داده شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که بتوانم در این مسئولیت ثمربخش باشم و پاسخ اعتمادی که به من شده است را به خوبی بدهم و ضمن انجام اهداف بلند، این مسئولیت را به خوبی به امانت دار بعدی بسپارم.

حجت‌الإسلام والمسلمین فاضل در پایان اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم با تمامی معاونت ها و بخش ها برای رسیدن به اعتلاء و اهداف والای مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، همکاری موثری داشته باشیم./998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات