۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۸
کد خبر: ۶۴۶۸۷۴
نماینده ولی فقیه در مازندران:

وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان در مقابله با کرونا ستودنی است

وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان در مقابله با کرونا ستودنی است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید زنجیره انتقال ویروس کرونا در کشورمان قطع شود و این مسأله نیازمند توجه بیشتر مردم به توصیه های بهداشتی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ساری با قدردانی از فعالیت های دستگاه های اجرایی شهرستان ن در جلوگیری از شیوع و انتشار ویروس کرونا، بر هماهنگی های بیشتر میان دستگاه های مربوطه و همراهی مردم در مقابله با این بیماری مهلک تاکید کرد.
 
وی بر ضرورت به کار گیری همه ظرفیت های موجود برای مقابله با ویروس کرونا تأکید کرد و افزود: خوشبختانه در طی این مدت شاهد یک وحدت و همبستگی خوبی در میان مردم و مسؤولان برای مقابله با ویروس کرونا هستیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که به طور حتم با وحدت و همبستگی می توانیم از بحران به وجود آمده عبور کنیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشورهای بسیاری مشغول مقابله با این بیماری هستند و این ویروس در سراسر جهان گسترش پیدا کرده است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که باید زنجیره انتقال این ویروس در کشورمان قطع شود و این مسأله نیازمند توجه بیشتر مردم به توصیه های بهداشتی است، تصریح کرد: به طور حتم با عمل به توصیه های بهداشتی می توان از این شرایط عبور کرد.
 
امام جمعه ساری با بیان این که مردم باید بیش از پیش به هشدارهای بهداشتی توجه کنند، بیان داشت: عدم توجه به این توصیه ها می تواند عواقب جبران ناپذیری برای جامعه در پی داشته باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که در حال حاضر ماندن در خانه و پرهیز از ترددهای غیر ضروری یکی از بهترین راه های قطع زنجیره شیوع بیماری در جامعه است، افزود: باید همه امکانات لازم برای خدمات رسانیم مطلوب به مردم مورد استفاده قرار گیرد تا از مشکلات احتمالی مردم کاسته شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به تلاش گسترده گروه های مردمی و جهادی در ارائه خدمات به عموم جامعه به ویژه کادر درمانی و بیمارستانی اشاره کرد و گفت: اقدام ارزشمند گروه های جهادی در طول یک ماه اخیر به طور حتم در کاهش روند بیماری کمک خواهد کرد.
 
در ادامه عباس رجبی شهردار ساری ضمن قدردانی از رهنمودهای حضرت آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان در زمینه مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: 1500 نفر از همکارانم در مجموعه شهرداری ساری و سازمان های تابعه طی این مدت با جدیت، بی وقفه و تعطیل ناپذیر در زمینه مقابله با ویروس کرونا فعالیت دارند.
 
وی با بیان اینکه ضدعفونی مستمر معابر و خیابان ها، بازارها و بوستان های سطح شهر را از اقداماتی دانست که به همت سازمان های تابعه شهرداری انجام شده و همچنان ادامه دارد گفت: برنامه ریزی های مجموعه شهرداری متمرکز بر مقابله با شیوع و انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان خواهد بود.
 
شهردار ساری توزیع رایگان محلول های ضد عفونی کننده میان شهروندان را از اقدامات دیگر شهرداری جهت سلامت شهروندان عنوان کرد.
 
رجبی ایجاد نشاط اجتماعی از طریق توسعه فضای سبز شهری و زیباسازی بصری را از جمله اقدامات مجموعه شهرداری جهت ارتقاء روحیه شهروندان عنوان کرد و گفت: مدیریت شهری تا پایان این بیماری همراه و در کنار شهروندان خواهد بود و لحظه ای از خدمت رسانی دریغ نخواهند کرد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
دست در دست هم نهیم و کشور خود را کنیم آباد
0
0