۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۴۶۹۴۲
مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت:

برداشتن موانع سر راه تولید لازمه توسعه اقتصادی است

برداشتن موانع سر راه تولید لازمه توسعه اقتصادی است
مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت تولید را مؤلفه رشد اقتصادی خواند و گفت: برای رشد و پیشرفت اقتصاد باید موانع سر راه تولید برداشته شود.

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: رفع موانع اقتصادی لامه رسیدن به رشد و توسعه اقتصادی است.

وی بر ضرورت فراهم ساختن زمینه تولید تأکید کرد و گفت: تولید مهم ترین مؤلفه در رشد و توسعه اقتصادی کشور است.

حجت الاسلام سبحانی با تأکید بر اینکه باید موانع سر راه تولید برداشته شود تا شاهد رونق در زمینه تولیدات باشیم و کارگاه های تولید زود بازده تقویت و هدایت شود، اظهار داشت: یکی از موانع بر سر راه تولید گیر و دارهای اداری هستند.

وی خاطرنشان کرد: باید پیچ و خم های اداری کاهش یابد تا تولیدکنندگان بتوانند در عرصه تولید و راه اندازی کارگاه و سرمایه گذاری موفق و با فاصله زمانی کوتاه اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت اظهار داشت: با برداشتن موانع سر راه تولید باید در عرصه نظام اقتصادی به گونه ای عمل شود که بیشترین سود به تولید کننده برسد و دست واسطه ها کوتاه شود.

وی ادامه داد: در رونق تولید و تلاش برای عملی شدن شعار سال باید از تولید کنندگان حمایت شود و در این زمینه باید فرهنگ خرید و مصرف کالای داخلی همچنان نهاینه شود و در این راستا از ظرفیت رسانه، فرهنگی و تبلیغی استفاده شود.

حجت الاسلام سبحانی تأکید کرد: در عرصه تولید باید به توانایی و ظرفیت جوانان اعتماد کرد و با حمایت از تولیدکنندگان کمک کرد تا مشکل بیکاری جوانان برطرف شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات