۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۶۴۶۹۷۶

برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک در ایلام برای تکمیل عملیات‌ مقابله با کرونا

برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک در ایلام برای تکمیل عملیات‌ مقابله با کرونا
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین ایلام با بیان اینکه اقدامات مقابله‌ای با کرونا ویروس در حال انجام است، گفت: این رزمایش برای تکمیل عملیات قبلی با حجم و جهش بیشتری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار جمال شاکرمی در حاشیه برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی شهرستان ملکشاهی اظهار داشت: رزمایش مذکور برای تکمیل عملیات قبلی با یک حجم و جهش بیشتری برگزار شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: این رزمایش جهت نمایش هم‌افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیج، سپاه و دیگر ادارات و نمادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی شهرستان جهت اجرای اقدامات پیشگیرانه و ایجابی در راستای مصوبات ستاد شهرستانی مقابله با شیوع ویروس کرونا ست.

سردار شاکرمی بابیان اینکه اقدامات پیشگیری و مقابله‌ای با کرونا ویروس در سراسر استان ایلام در حال انجام است، گفت: این رزمایش برای تکمیل عملیات قبلی با یک حجم و جهش بیشتری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این رزمایش که مقدمات آن با صدور دستور فرمانده محترم کل سپاه شروع‌شده است، اقدامات شناسایی و سازمان‌دهی تیم‌های عملیاتی و جهادی در قالب تیم‌های پایش سلامت محلات، غربالگری، تیم‌های کنترل معابر و محدودسازی ترددها، تیم‌های گندزدایی و رفع آلودگی محلات، تیم‌های تهیه و دوخت ماسک و البسه بهداشتی موردنیاز مراکز درمانی و عموم مردم، تیم‌های توزیع بسته‌های کمک معیشتی و اقلام بهداشتی، تیم‌های نظارت و مداخلات اماکن عمومی و انجام می‌گیرد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه برای برون‌رفت از این شرایط نیازمند همکاری بیش‌ازپیش مردم در اجرای دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا هستیم افزود: امروز خوشبختانه علی‌رغم وضعیت سخت بیماری کرونا فضای وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان ارگان‌ها و نهاده‌ای دولتی و غیردولتی برقرار است و به حول و قوه الهی و کمک مردم و پای‌کار بودن مسئولان بر این وضعیت نیز چون روزهای سخت دیروز غلبه پیدا خواهیم کرد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات