۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۶۴۷۰۷۵

سه پیام تسلیت از آیت الله اعرافی

سه پیام تسلیت از آیت الله اعرافی
آیت الله اعرافی در پیام های جداگانه ای درگذشت جانباز سرافراز سردار میرزا محمد سلگی، حجت الاسلام احمد محسن‌زاده و حجت الاسلام اسماعیل کوهستانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله اعرافی در پیام های جداگانه ای درگذشت جانباز سرافراز سردار میرزا محمد سلگی، حجت الاسلام احمد محسن‌زاده و حجت الاسلام اسماعیل کوهستانی را تسلیت گفت.

متن پیام های تسلیت آیت الله اعرافی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

پرگشودن جانباز سرافراز سردار «میرزا محمد سلگی» که از یادگاران حماسه‌ساز و افتخار آفرین دوران دفاع مقدس  بود را به ملت شریف و شهیدپرور و تمامی سبزپوشان ولایت و خانواده‌های وابسته بویژه همسر گرامی و  فرزندان ارجمند آن مرحوم  تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

«عاش سعیداً و مات سعیداً»

علیرضا اعرافی؛ مدیرحوزه­ های علمیه

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت فاضل پارسا حضرت حجه الاسلام و المسلمین شیخ اسماعیل کوهستانی(طاب ثراه) خلف صالح عالم ربانی و اسوه پارسایی حضرت آیت الله کوهستانی موجب تالم فراوان و خسارتی بزرگ برای حوزه های علمیه مازندران شد .

ایشان در طول حیات با برکت خویش و با بهره گیری از انفاس ملکوتی والد عالی مقام شان به تعلیم علوم و تربیت نفوس و تقویت روحانیت و حوزههای علمیه همت گماشتند و در خدمت به اسلام عزیز و ترویج مکتب نورانی اهل بیت و حمایت از نظام و انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند و از چهره های اخلاقی و تهذیبی شمال کشور به شمار می آمدند .

این جانب این ضایعه دردناک را به علما و فضلا و طلاب حوزه های علمیه مازندران ، بیت شریف و همه شاگردان و ارادتمندان و مردم ولایت مدار مازندران تسلیت می گویم.

 علیرضا اعرافی؛ مدیر حوزه های علمیه

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم  عامل، مجاهد و متعهد، حجت الاسلام والمسلمین  حاج  شیخ  احمد محسن‌زاده(طاب ثراه)امام جمعه نسیم‌شهرکه عمر پربرکت خویش را در راه خدمت به اسلام، انقلاب و تأسیس مدارس علمیه‌ی حضرت جوادالائمه(ع) برادران و بقیه‌الله(عج) خواهران،جهت تربیت تشنگان تعلیم معارف اهل بیت (ع)صرف نمود موجب تأثر و تألم اینجانب گردید.

اینجانب مصیبت وارده را به ساحت حضرت بقیة الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و طلاب و اساتیدحوزه‌ علمیه استان تهران و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده وعلو درجات آن فقید سعید را از خداوند متعال خواستارم.

 علیرضا اعرافی؛ مدیر حوزه های علمیه

/998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات