۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۴۷۲۷۱
قربانی:

رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان باید در دستور کار باشد

رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان باید در دستور کار باشد
نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: قرنطینه، رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان باید در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم با کرونا مقابله کنیم.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، محمدحسین قربانی نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در جریان ارائه اقداماتی از مبارزه با بیماری کرونا، با بیان اینکه بحران کرونا بر کسی پوشیده نیست و باید راهکارهای لازم برای مقابله با آن در نظر گرفته شود، اظهار داشت: وزارت بهداشت در بحث اقتصاد مقاومتی پیشگام بوده است.

وی افزود: وزارت بهداشت به تقویت زیرساخت‌های خود توجه زیادی داشته و همین مسئله منجر به موفقیت آنان در مقابله با این بیماری تاکنون شده است.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرنطینه، رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان باید در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم با کرونا مقابله کنیم.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کادر درمانی ما پیش‌قراولان و در خط مقدم جبهه مقابله با کرونا هستند و بالغ بر ۵۰ نفر از آنان در این عرصه به شهادت رسیده‌اند، گفت: بخش بهداشت و درمان در شرایط عادی برای کشور درآمدزاست از این رو می‌تواند بخشی از بودجه عمومی کشور را تأمین کند و بر این اساس باید به طور ویژه از بخش بهداشت و درمان حمایت شود.

قربانی ادامه داد: روز پنجم اسفند ماه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با مسئولان ذیربط جلسه‌ای را برگزار کردند و خواستار تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها شدند و همچنین چهار نفر از اعضای این کمیسیون در کمیته مرکزی مقابله با کرونا حضور دارند.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: پیشنهاد مجلس این است که حداقل ۶۰ درصد از مبلغی که رهبری برای برداشت از صندوق توسعه موافقت کردند، صرف ارتقای زیرساخت‌های بهداشت و درمان شود./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات