۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۶۴۷۴۶۵
امام جمعه خرم آباد:

جهان تشنه عدالت و معنویت است

جهان تشنه عدالت و معنویت است
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه جهان تشنه عدالت و معنویت است، گفت: امید است با ظهور امام زمان(عج) شاهد عدالت و برپایی پرچم اسلام در بالاترین قله ها باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک نیمه شعبان بیان داشت: پانزدهم شعبان سالروز میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت امام عصر(عج) است، که به برکت میلاد با سعادت آن حضرت، یکی از پر برکت ترین اعیاد مسلمانان است.

وی افزود: نیمه شعبان فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی و نهادینه سازی فرهنگ مهدویت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری جهان تشنه عدالت، صلح و معنویت است، اظهار داشت: با ظهور یگانه منجی عالم بشریت به اذن الهی، بار دیگر پرچم خداشناسی، آزادگی، عدالت خواهی و مبارزه با ظلم را به دست گرفته و حکومت فراگیر اسلام ناب محمدی(ص) را بر جهان حاکم خواهد کرد.

وی بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ مهدویت به ویژه بین نسل جوان تأکید و خاطرنشان کرد:  شناخت منجی عالم بشریت و زمینه سازی جهت حضور آن حضرت که دل انسان‌های بصیر را از دیرباز به خود مشغول داشته است، می‌تواند منجر به نجات و رستگاری انسان‌ها شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان داشت: ظهور امام زمان(عج) می تواند بشریت را از ظلمت و گمراهی رهایی بخشد.

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری بزرگ ‌ترین وظیفه‌ منتظران امام زمان(عج) این است که از لحاظ اخلاقی، اعتقادی، عملی و عاطفی با مؤمنین و برای پنجه درافکندن با زورگویان، خود را آماده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اذعان اشت: امیدواریم که با توجه به عنایات امام زمان(عج) شاهد عدالت و برپایی پرچم اسلام در بالاترین قله ها باشیم./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات