۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۶۴۷۴۷۵
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:‌ ‌

تخریب نهادهای انقلابی ‌‌راه به جایی نخواهد برد

تخریب نهادهای انقلابی ‌‌راه به جایی نخواهد برد
نماینده ولی فقیه در هرمزگان به تخریب تلاش‌های نهادهای انقلابی در مسئله کرونا از جمله ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و آستان قدس رضوی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی ‌با صدور بیانیه‌ای نسبت به تخریب تلاش برخی نهادهای انقلابی در مسئله کرونا واکنش نشان داد و تاکید کرد: حرکت‌های کج اندیشانه این‌گونه افراد ره به جایی نخواهد برد.

متن بیانیه‌ای نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک که ملت عزیز ما و مردم دنیا در آستانه آزمونی بزرگ در مقابله با بیماری کرونا قرار گرفته و شاهد هم دلی دولت ملت و نیروهای مسلح و نهادهای انقلابی کشور عزیزمان برای شکست این ویروس منحوس هستیم متاسفانه برخی از نمایندگان کج اندیش موجبات تهیه خوراک تبلیغاتی دشمنان اسلام و وزارت خارجه آمریکا را فراهم نموده و به دنبال ترسیم حاکمیت دوگانه در کشور می‌باشند.

نه بی اطلاعی یک نماینده از کمک‌های ارزشمند نهادهای انقلاب چون ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و آستان قدس رضوی به هنگام حوادث غیر مترقبه در کشور قابل توجیه بوده و نه عدم درک صحیح شرایط موجود و همنوایی با دشمنان انقلاب و فراهم نمودن آتش تهیه و خوراک تبلیغاتی برای بیگانگان قابل فهم می‌باشد.

اینجانب مراتب تشکر و حمایت خود را از کمکهای موثر و حضور به موقع ستاد اجرایی فرمان امام و سایر نهادهای انقلابی به هم استانی‌های عزیزم در استان هرمزگان اعلام نموده و بر این اعتقادم که حرکت‌های کج اندیشانه این‌گونه افراد ره به جایی نخواهد برد./1350/د102/ب1

محمد عبادی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس

منبع: تسنیم
ارسال نظرات