۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۶۴۷۷۱۸
کرونا از تهدید تا فرصت؛

تقدیر آیت الله صفایی بوشهری از خبرگزاری رسا جهت انعکاس فعالیت جهادی طلاب

تقدیر آیت الله صفایی بوشهری از خبرگزاری رسا جهت انعکاس فعالیت جهادی طلاب
آیت الله صفایی بوشهری خبرگزاری رسا را رسانه ای انقلابی و برخاسته از حوزه‌های علمیه دانست و از فعالیت‌های این خبرگزاری در انعکاس فعایت طلاب در مبارزه با کرونا تقدیر کرد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان اینکه خبرگزاری رسا یک رسانه پرتلاش، انقلابی و برخاسته از حوزه‌های علمیه است، از فعالیت‌های این خبرگزاری در انعکاس تلاش‌های جهادی طلاب در مبارزه با کرونا تقدیر کرد.

آیت الله صفایی بوشهری حماسه همکاری و پشتیبانی گروه های جهادی و مردمی در مبارزه با کرونا را یادآور زیبایی ها هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: دفاع مقدس در مبارزه با بیماری کرونا، تداعی کننده 8 سال دفاع مقدس است.

وی از فعالیت‌ گروه‌های جهادی، مساجد، گروه های مردم نهاد و حوزه های علمیه برادران و خواهران در خدمات دهی، تامین کالاهای بهداشتی و پاکسازی میدانی با عنوان حماسه یادکرد و گفت: حماسه فداکاری و همدلی ملت ایران در تاریخ ثبت خواهد شد.

مبارزه با کرونا، تفاوت جوهره فرهنگ انقلابی ایران با دیگر کشورهای جهان را به نمایش گذاشت

نماینده ولی فقیه در بوشهر با اشاره به از خودگذشتگی کادر درمانی و خدمت بی منت آنها به مردم در عرصه بهداشت و درمان، عنوان کرد: شرایط کرونایی تفاوت جوهره فرهنگ انقلابی ایران با دیگر کشورهای جهان را به نمایش گذاشت.

آیت الله صفایی بوشهری بابیان اینکه هر یک از مردم ایران خود را جزئی از نظام جمهوری اسلامی می دانند، اظهار داشت: در دیگر کشورهای دنیا  تنها نظام حکومتی وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را دارد اما در کشور ما، همراهی و خدمات رسانی متقابل بین مردم و نظام وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در بوشهر هماهنگی، همدلی و همگرایی و احساس مسؤولیت کلان مردم ایران نسبت به همنوعان خود را رمز پیروزی ملت ایران دانست و اظهار داشت: ملت ایران با فرهنگ انقلابی خود و با هدایت های رهبری و حرکت های جهادی در تمام عرصه ها پیروز خواهد بود.

وی با مقایسه نحوه مواجهه مردم با ویروس کرونا در ایران و سایر کشورها، ابراز کرد: در هیچ جای دیگر جهان دیده نشده است که مردم و نهادهای فرهنگی به این شکل وارد عرصه خدمت رسانی به همنوعان خود شوند.

روحانیت در خط مقدم حمایت از مردم

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به فعالیت های جهادی حوزه های علمیه و طلاب در مبارزه با کرونا، گفت: همانطور که ملت ایران مشاهده کردند روحانیت در خط مقدم پشتیبانی از مردم برای ریشه‌کنی کروناست.

وی افزود: با هجمه وسیع ویروس کرونا به مناطق مختلف جهان یک ویروس فرهنگی نیز توسط اتاق فکرهای دشمن طراحی و به اشکال مختلف به منظور تهاجم فرهنگی در کشور انتشار یافت که هدف از آن تخریب هویت ملی و دینی مردم است.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر ضرورت پاسخ‌گویی به شبهات کرونایی دشمن، بیان داشت: حوزه علمیه باید با تشکیل گروه‌های جهادی_فرهنگی، سازماندهی نخبگانی و با هدایت بزرگان حوزه علمیه همیشه آماده مبارزه با تهاجم فرهنگی و شبهه افکنی نسبت به نظام اسلامی باشد.

نماینده ولی فقیه در بوشهر افزود: در جنگ فرهنگی و مقابله با شبهه افکنی دشمن، علاوه بر پاسخگویی باید وارد حمله فرهنگی به جبهه دشمن شد./1350//202/خ

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
بحران کرونا، از کم سابقه‌ترین حوادث بشر در چند دهه اخیر است که به سرعت غیرقابل باوری در جهان منتشر شده است، منشاء این ویروس هرچه و یا هر کجا باشد، اثرات و پیامد‌های آن جهان گیر است، در اندک زمانی گسترش یافته، ده‌ها هزار نفر را مبتلا کرده و چند هزار نفر را به کام مرگ کشانده است. روند رو به گسترش اقتصاد جهانی را در کشور‌های توسعه یافته را با کندی مواجه ساخته و در کشور‌های در حال توسعه به سمت ورشکستگی و یا فروپاشی اقتصادی سوق داده است. نه جنگ افزاری دارد و نه تجهیزات پیچیده، از طریق افراد و نیاز‌های بشر ناشی از تعاملات فضایی گسترش یافته است. به بزرگترین چالش اقتصادی جهان در کوتاه مدت تبدیل شده و کنش‌های فضایی را به حداقل رسانده است.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
معلوم هست که کسی که تیتر می زنه زیاد توجه نداره
0
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
خدا قوت و دم همه تان گرم
1
0