۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۶۴۷۸۲۶

آغاز رزمایش بزرگ «#کمک_مؤمنانه» ‌در ایلام با حضور فعال گروه جهادی و سپاه

آغاز رزمایش بزرگ «#کمک_مؤمنانه» ‌در ایلام با حضور فعال گروه جهادی و سپاه
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام از آغاز رزمایش بزرگ #کمک_مؤمنانه در ایلام با حضور فعال گروه جهادی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار جمال شاکرمی صبح امروز در تشریح جزییاتی از رزمایش بزرگ #کمک_مؤمنانه اظهار داشت: این رزمایش با تمام پایگاه خواهر و برادر سازمان بسیج مستضعفین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از امروز شنبه 23 فروردین به مرحله اجرا درمی‌آید.

وی افزود: گروه جهادی پایگاه‌های مقاومت بسیج که جغرافیا محور فعالیت می‌کنند نیز در این رزمایش مشارکت فعال خواهند داشت.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ضمن شناسایی و اولویت‌بندی اقشاری که از شیوع بیماری کرونا ازنظر معیشتی آسیب‌دیده‌اند اقدامات خدماتی ویژه ارائه خواهد کرد.

وی افزود: توزیع بسته‌های معیشتی کالایی، در جغرافیایی که این کالاها از طریق خیرین یا مجموعه‌های مختلف آن منطقه گردآوری‌شده است در دستور کار این رزمایش است.

شاکرمی با اشاره به بخش کمک‌های نقدی این رزمایش اظهار داشت: سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تلاش خواهد کرد تا در این رزمایش کمک مؤمنانه بسته‌های حمایتی نقدی را نیز به‌صورت هدفمند و اولویت‌دار به اقشار مستضعف جامعه برساند.

وی گفت: در این مسیر خیرین و مجموعه‌های داوطلب نیز می‌توانند از طریق سامانه‌های بانکی سازمان بسیج در این رزمایش کمک مؤمنانه سهیم باشند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با اعلام شماره‌حساب‌های بانکی بسیج در این رزمایش خاطرنشان کرد: شهروندان ایلامی می‌توانند از طریق شماره‌حساب جاری طلایی نزد بانک سپه بنام حوادث غیرمترقبه سازمان به بسیج شماره‌حساب5151818086011 و شماره کارت5892101214485209 و شماره شبا IR030150000005151818086011 بانک سپه از سوی سازمان بسیج مستضعفین به این موضوع اختصاص‌یافته است.

شاکرمی افزود: مردم همچنین می‌توانند از طریق کد دستوری «#11*880*» کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات