۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۶۴۷۹۳۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

روحانیت خدمتگزار مردم است

روحانیت خدمتگزار مردم است
امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه خدمت به مردم و در کنار مردم بودن از رسالت های حوزه علمیه است، گفت: تا شکست کامل کرونا روحانیت در صحنه مبارز و خدمت رسانی حضور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، بعداز ظهر امروز در مراسم معرفی مدیر جدید حوزه علمیه استان لرستان که در سالن جلسات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان برگزار شد، به قدمت حوزه علمیه لرستان اشاره کرد و گفت: روحانیت از دیرباز پناهگاه و ملجأ مردم بوده و هست.

وی به وجود عالمان دینی همچون حضرت آیت الله بروجردی(ره) و آیت الله کمالوند(ره) در لرستان اشاره کرد و افزود: لرستان، استانی ولایت مدار و حافظ ارزش های دینی و اخلاقی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: حوزه علمیه برادران لرستان حوزه ای فعال و پویا بوده و طلاب لرستان در زمینه های علمی، تبلیغی و پژوهشی به خوبی می درخشند.

وی با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون لرستان در هر زمانی در کنار مردم بوده و هستند، اظهار داشت: امروز طلاب و روحانیون لرستانی در عرصه فعالیت های جهادی و خدمت به مردم و مبارزه با ویروس کرونا به خوبی درخشیدند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به فعالیت های جهادی حجت الاسلام موسوی در شرایط بحرانی که به علت شیوع ویروس کرونا در جامعه به وجود آمده است، اشاره و بیان کرد: ایشان در این ایام اقدامات گسترده ای در بازدید از بیمارستان ها و قدردانی از زحمات پزشکان و پرستاران استان انجام دادند.

وی حضور روحانیت در صحنه و خدمت به مردم را نشان از باهم بودن و تقویت وحدت و همدلی خواند و ادامه داد: روحانیت پناهگاه مردم است و در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کند و تا شکست کامل کرونا در صحنه خدمت رسانی حضور دارد.

رییس شورای حوزه علمیه لرستان با قدردانی از زحمات حجت الاسلام موسوی، سرپرست سابق حوزه علمیه لرستان، مدیریت جدید حوزه را به حجت الاسلام احد عبدالهی تبریک گفت.

وی اظهار داشت: امید است حضور حجت الاسلام عبدالهی در استان زمینه ساز رشد روز افزون حوزه های علمیه و تقویت اخلاق، معنویت، تبلیغ و تهذیب باشد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات