۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۴۸۰۳۸

مدرسه علمیه امام رضا برای پذیرش طلبه فراخوان داد

مدرسه علمیه امام رضا برای پذیرش طلبه فراخوان داد
مدرسه علمیه امام رضا (ع) تحت اشراف آیت الله رشاد برای سال تحصیلی ۹۹_۱۴۰۰ طلبه می‌پذیرد.

حجت الاسلام عبدالصمد تیزچنگ معاون آموزش مدرسه علمیه امام رضا(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز پذیرش طلبه در این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: مدرسه علمیه امام رضا(ع) تحت اشراف آیت الله علی‌اکبر رشاد رییس شورای سیاست گذاری حوزه علمیه استان تهران برای سال تحصیلی 99_1400 از میان متقاضیان و علاقه مندان واجدشرایط طلبه می پذیرد.

وی درباره شرایط متقاضیان در مقطع متوسط اول و سیکل، بیان داشت: متقاضیان و علاقه مندان با اتمام کلاس هشتم، نهم و دهم می توانند با مراجعه به سایت پذیرش حوزه به نشانی www.howzehtehran.com اقدام به ثبت نام کنند.

حجت الاسلام تیزچنگ با اشاره به مزایای مدرسه علمیه امام رضا(ع)، اظهار داشت: از مزایای پذیرش در مدرسه علمیه امام رضا(ع) تربیت طلاب در تراز انقلاب اسلامی، حضور شبانه روزی استاد مشاور در مدرسه، برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی و مهارتی، برگزاری دوره های زبان آموزی عربی و انگلیسی، برگزاری مسابقات ورزشی و اردوهای زیارتی و علمی است.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام رضا(ع) درباره شرایط پذیرش طلاب سطح یک و دو، عنوان کرد: مدرسه علمیه امام رضا(ع) از میان طلاب سطح یک در پایه های 3_5_6 و سطح دو در پایه های 7_9_10 طلبه می پذیرد.

وی با اشاره به شرایط پذیرش، گفت: قبولی در مصاحبه، عدم نواقص در پایه های قبل و تاییدیه اخلاقی از حوزه قبلی از جمله شرایط پذیرش طلاب در سطح یک و دو خواهد بود.

گفتنی است، متقاضیان علاقه مند به نام نویسی در مدرسه علمیه امام رضا(ع) می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره به صورت حضوری به این حوزه علمیه واقع در تهران، میدان بهارستان، خیابان شهید مصطفی خمینی، روبروی بیمارستان سپیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) مراجعه کنند و یا با شماره 33900703_09192513405 تماس بگیرند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات