۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۴۸۰۶۵
به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خوزستان؛

برنامه رادیویی صدای پای نور از رادیو خوزستان پخش می‌شود

برنامه رادیویی صدای پای نور از رادیو خوزستان پخش می‌شود
نوبخت گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خوزستان، برنامه رادیویی صدای پای نور از رادیو خوزستان پخش می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، هوشنگ نوبخت، مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان پیش از ظهر امروز با حضور در معاونت صداوسیمای مرکز خوزستان و جلسه با مصطفی سلیمانی، مدیر رادیو خوزستان دیدار و از پخش برنامه رادیویی حوزه دفاع مقدس با عنوان صدای پای نور خبر داد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با تقدیر از حمایت‌های مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان و دغدغه‌مندی معاونت صدای مرکز که از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس هستند، اظهار داشت: با تدابیر مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و برنامه ریزی به عمل آمده جهت پوشش اخبار و فعالیت‌های مختلف استان خوزستان و همچنین تحلیل مسائل روز ایران و جهان و پرداختن به مناسبت‌های مختلف چهلمین سالگرد دفاع مقدس به زودی شنونده پخش اولین برنامه رادیویی از صدای مرکز خوزستان باشیم.

نوبخت گفت: استان خوزستان به عنوان مرکز و پایتخت دوران دفاع مقدس قابلیت‌های فراوانی برای پرداختن به این حوزه دارد و محتوای فرهنگی بسیاری در این جغرافیا وجود دارد که باید از طریق رسانه‌های مختلف به نسل جوان امروز و فردا منتقل شود.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: نقش بی بدیل رسانه‌ها در دنیای امروز بر هیچکس پوشیده نیست و رسانه رادیو به خصوص در استان خوزستان نقشی کلیدی و راهبردی در دوران دفاع مقدس ایفا کرد و توانست ارتباط بسیار خوب و موفقی با جامعه برقرار کند.

وی ابراز امیدواری کرد که پس از سال‌ها و در قالب جدید بتوانیم برای انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس از این رسانه بهره ببریم و محتوای خوبی به گوش مخاطبین برسانیم./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات