۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۶۴۸۱۵۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تلاش مدیران جهادی از مؤلفه های مهم تحقق شعار سال است

تلاش مدیران جهادی از مؤلفه های مهم تحقق شعار سال است
نماینده ولی فقیه در لرستان فعالیت مدیر جهادی را لازمه تحقق شعار سال خواند و گفت: اهداف مدیر جهادی برخاسته از ارزش های دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، بعدازظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان افزود: مدیر جهادی در تحقق شعار سال و جهش تولید نقش مؤثری دارد.

وی با بیان برخی از ویژگی های یک مدیر جهادی افزود: اهداف این مدیر برخاسته از ارزش‌های دینی است و منافع ملت را مدنظر قرار می دهد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه یک مدیر جهادی خود را خادم ملت می داند، خاطرنشان کرد: توکل به خدا و داشتن اخلاص عمل از دیگر ویژگی های یک مدیر جهادی است.

وی در ادامه اظهار داشت: خودباوری و اعتماد به نفس، داشتن همت و کار مضاعف از دیگر ویژگی های یک مدیر جهادی و خدمتگزار ملت است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: تمامی برنامه ها و کار یک مدیر جهادی باید مبتنی بر علم و دانایی باشد و باید با برنامه ریزی و مدیریت صحیح و به موقع در پیشبرد اهدافش گام بردارد.

وی اظهار داشت: مدیر جهادی باید از همه امکانات و ظرفیت ها در جهت رشد عموم و منافع ملی استفاده کند و با روحیه جهادی و انقلابی گام های استواری برای رفع مشکلات مردم و جامعه بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی از دیگر ویژگی های یک مدیر جهادی را مردمی بودن خواند و اظهار داشت: مدیر جهادی با درد و مشکلات مردم آشنا است و برای رفع گرفتاری های مردم و جامعه تلاش مضاعفی به کار می گیرد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات