۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۴۸۴۷۲
فرمانده سپاه استان ایلام:

۵۰۰۰ خانوار ایلامی تحت پوشش رزمایش کمک مومنانه قرار می‌گیرند

۵۰۰۰ خانوار ایلامی تحت پوشش رزمایش کمک مومنانه قرار می‌گیرند
فرمانده سپاه استان ایلام با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه به فرمایش رهبر انقلاب در استان در حال انجام است، گفت: ۵۰۰۰ خانوار ایلامی تحت پوشش قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار جمال شاکرمی صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت: 5000 خانوار ایلامی تحت پوشش رزمایش کمک مؤمنانه قرار می‌گیرند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: در پاسخ به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره رزمایش کمک مؤمنانه و همچنین با توجه به وضیعت خاص کشور در شرایط اقتصاد کرونایی که موجب تعطیلی بسیاری از کسب‌ و کارها و افزایش ضریب آسیب‌پذیری اقشار آسیب‌پذیر جامعه شده است رزمایش کمک مؤمنانه با محوریت پایگاه‌های مقاومت استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: اجرایی شدن رزمایش کمک مؤمنانه با محرومیت پایگاه‌های مقاومت و کمک سایر نهارهای خدمات رسان چون کمیته امداد، بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد مستضعفان خواهد بود.

فرمانده سپاه استان ایلام تصریح کرد: جمع‌آوری کمک‌های نقدی جهت تهیه بسته مواد غذایی و بهداشتی و اطعام فقرا در ماه مبارک رمضان به‌صورت کالا خواهد بود و در این راستا تلاش بر آن است که تمام اقشار آسیب‌پذیر استان که استحقاق کمک را داشته باشند از ثمره کمک مؤمنانه برخوردار شوند.

شاکرمی ساز و کار اقدامات اجرایی بعد از جمع‌آوری کمک‌ها را بر اساس تصمیمات مدون بی‌منت دانست و یادآور شد: آنچه تحت عنوان کمک مؤمنانه به افراد و خانوارهای ذینفع تحویل می‌شود هدیه مقام معظم رهبری است و این هدیه گران‌بها بی‌منت است.

هماهنگی با سایر دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان جهت رسیدن به یک روش واحد و پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن و توزیع عادلانه و رساندن کمک به دست مستحقان از برنامه‌های کمک مؤمنانه در تعبیر سردار شاکرمی بود که گفت: تمام کمک‌های مردمی و خیرخواهانه در چارچوب رزمایش کمک مؤمنانه انجام می‌شود تا شاهد دوگانگی و جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌های خدمات رسان نباشیم.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در ادامه گفت: ترویج فرهنگ انفاق و احساس و نیکوکاری در جامعه رسالت بزرگ رسانه‌ها بوده و انتظار دارم در بیان و نشر و تبلیغ این فرهنگ ارزشمند در جامعه و توسعه و ترویج آن سپاه را یاری کنید./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات