۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۶۴۸۶۵۲

۱۱ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان قزوینی توزیع شد

۱۱ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان قزوینی توزیع شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی گفت: هشت هزار بسته بهداشتی و همچنین سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهر قزوین توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ محسن شیخ حسنی بیان اینکه تا کنون کمک‌های بسیاری از سوی خیرین و اقشار بسیج استان قزوین برای نیازمندان صورت گرفته، اظهار داشت: تنها از زمان سالروز ولادت امام زمان(عج) تا کنون در طرح مومنانه 11 هزار بسته حمایتی به اقشار نیازمند و آسیب دیده تحویل شده است.

وی با اشاره به اینکه هفت کارگاه ماسک در قزوین راه‌اندازی و بیش از 200 هزار ماسک نیز تولید شده است، تصریح کرد: بسیجیان قزوینی از ابتدای شیوع بیماری کرونا سطح شهر را با یک میلیون و 500 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده، پاکسازی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه اطلاعات نیازمندان باید در سایت جامع مهربانی ثبت شود، گفت: به افرادی که در این سایت ثبت نام نمایند بسته‌های حمایتی تحویل داده می‌شود.

شیخ‌حسنی با اشاره به اینکه افراد نیازمند بر اساس آمار کمیته امداد، هلال احمر، بهزیستی، اوقاف و دیگر نهادهای حمایتی اولویت‌بندی می‌شوند، تصریح کرد: این افراد بر اساس اولویت‌های اقتصادی و معیشتی دسته بندی شده و هر فردی که نیاز مالی بیشتری داشته باشد زودتر این بسته‌های حمایتی را دریافت می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی از مردم که امروز به سبب شیوع ویروس کرونا از نظر اقتصادی در مضیقه هستند ممکن است تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی قرار نداشته باشند، اظهار داشت: این افراد نیز می‌توانند در سایت جامع مهربانی ثبت‌نام کرده و بسته‌های حمایتی را دریافت کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) عنوان کرد: 10 هزار نفر از شهرستان قزوین و حدود هشت هزار نفر از مردم شهر قزوین تا کنون در سایت جامع مهربانی ثبت‌نام شده‌اند.

وی افزود: خیرین می‌توانند جهت کمک به افراد نیازمند در طرح مومنانه شرکت کرده و مبلغ مورد نظر خود را به شماره حساب 3910325986341 و یا شماره کارت 6273811149240324 به نام رزمایش مومنانه واریز نمایند.

شیخ حسنی با بیان اینکه در طرح ریزی رزمایش برنامه ریزی شده بسته‌های حمایتی در هر محله در مسجد یا سوله ورزشی همان محل ذخیره سازی شود، عنوان کرد: بسته‌های حمایتی ذخیره شده در ابتدای ماه مبارک رمضان، شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) و در نزدیک عید سعید فطر به صورت محله‌ای تحویل نیازمندان داده ‌می‌شود.

وی با بیان اینکه باید کرامت افراد حفظ شده و نباید عزت نیازمندان خدشه دار شود، گفت: تلاش شده تا این اقلام ذخیره شده در هر محله تنها به نیازمندان همان محل تعلق گیرد.

فرمانده مقاومت ناحیه امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: 20 درصد حقوق پایوران و سپاهیان استان قزوین به صورت اختیاری به محرومان و نیازمندانی که به سبب شیوع کرونا دچار مشکل شده‌اند، تعلق می‌گیرد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات