۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۶۴۸۶۶۷
با حضور نماینده ولی‌فقیه در کرمان؛

نقاهتگاه شهید زنده‌روح نیروی انتظامی کرمان افتتاح شد

نقاهتگاه شهید زنده‌روح نیروی انتظامی کرمان افتتاح شد
با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمان نقاهتگاه ۱۵۰ تخته خوابی شهید سرتیپ دوم زنده‌روح نیروی انتظامی کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیین افتتاح نقاهتگاه 150 تخته خوابی شهید سرتیپ دوم مسعود زنده‌روح نیروی انتظامی کرمان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدجواد فدائی استاندارکرمان و سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در باشگاه پاس فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این آیین با تقدیر از کادر بهداشت و درمان استان کرمان اظهار داشت: نیروهای مسلح استان کرمان هم به صحنه آمدند و در کنار کادر درمانی استان قرار گرفتند که جای تقدیر دارد.

در این آیین محمدجواد فدایی استاندار کرمان با بیان اینکه توفیق بزرگی است که نیروی انتظامی در کنار دیگر ماموریت‌ها و وظایف خود خدمات بهداشتی، درمان و مشاوره‌ای را با کیفیت بالا به بیماران کرونایی ارائه کند اظهار داشت: امیدواریم شرایط روند بیمتری در کرمان به گونه‌ای باشد که هیچ وقت نیاز نشود از این امکانات استفاده کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در استان در راستای مدیریت شیوع کرونا گفت: با جلساتی که در استان برگزار شد و با همکاری مردم، دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی و اصناف و بازرایان وضعیت قابل قبولی را در استان داریم.

استاندار کرمان با ابراز امیدواری از حفظ در استان موجود در استان بیان کرد: امیدواریم که با همراهی همه شاهد قطع زنجیره ویروس کرونا در استان و کشور باشیم.

در این آیین سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه برای پیشگیری از شیوع کرونا در استان نیروی مسلح به صحنه آمدند اظهار داشت: در این راستا نقاهتگاه 150 تخته خوابی شهید سرتیپ دوم مسعود زنده‌روح نیروی انتظامی کرمان را راه‌اندازی کردیم.

وی با بیان اینکه بیماران کرونایی پس از اتمام دروه درمان می‌توانند در این مرکز دوران نقاهت خود را سپری کنند گفت: انجام خدمات مشاوره‌ای‌ برای این بیماران و خانواده‌ها آنها نیز در برنامه است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه بیمارستان صحرایی سیدالشهدا(ع) در کنار این نقاهتگاه قرار دارد تادر صورت نیاز به بیماران خدمت‌رسانی کند افزود: نیروهای مسلح استان کار در کنار مدافعان سلامت آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات