۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۴۸۶۷۵

رزمایش «ضیافت همدلی» در استان سمنان برپا می‌شود

رزمایش «ضیافت همدلی» در استان سمنان برپا می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: رزمایش «ضیافت همدلی» در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان در تمامی بقاع متبرکه استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اجرای رزمایش «ضیافت همدلی» در بقاع متبرکه استان سمنان لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در راستای کمک به اقشار محروم و نیازمند جامعه است.

وی از دیگر اهداف اجرای این رزمایش را ترویج روحیه فرهنگ انفاق، بخشش، نوع‌دوستی و مساوات بین زائران و مجاوران و فراهم کردن بستری برای مشارکت عمومی در رسیدگی به محرومان و نیازمندان عنوان کرد.

مدیرکل اوقاف و‌ امور خیریه استان سمنان بیان کرد: بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند و ابعاد اجتماعی خدمات اماکن مذهبی و بقاع متبرکه باید بیش‌ازپیش تقویت شود و در حقیقت اجرای چنین طرحی در آستانه ماه مبارک رمضان بر تحقق این اهداف جامه عمل می‌پوشاند.

حجت‌الاسلام تدینی اذعان داشت: در قالب اجرای این رزمایش سبدهایی غذایی به همت تمامی ادارات اوقاف و امور خیریه با همکاری هیئت‌امنای بقاع متبرکه و امامزادگان استان سمنان موقوفات و خیران تهیه و بین اقشار محروم و نیازمند استان توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: خدمت به اقشار محروم و نیازمند جامعه، عمل به شیوه و سلوک انبیای الهی و اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: امسال با توجه به شرایط حال حاضر کشور و استان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه افطاری ساده که همه‌ساله در ماه رمضان اجرا می‌شود، با شکل و شمایلی متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام تدینی گفت: بسته‌های غذایی در قالب اجرای برنامه افطاری ساده با رعایت تمامی نکات بهداشتی تهیه و بین مردم توزیع می‌شود.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات