۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۴۸۷۶۰

پیام تسلیت امام جمعه خرم آباد در پی ارتحال استاد حوزه علمیه لرستان

پیام تسلیت امام جمعه خرم آباد در پی ارتحال استاد حوزه علمیه لرستان
نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی، درگذشت حجت الاسلام شیخ رضا وحیدی، عالم فرهیخته و استاد حوزه علمیه لرستان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در پیامی درگذشت حجت الاسلام شیخ رضا وحیدی، استاد حوزه علمیه لرستان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: ️رحلت عالم ربانی استاد فرهیخته حضرت حجت الاسلام حاج شیخ رضا وحیدی،  موجب حزن و اندوه فراوان گردید.

آن استاد گرانمایه عمر شریف خود را در حوزه مقدسه علمیه قم در محضر مراجع عظیم الشأن به کسب فیض پرداخت و به مراحل والایی از کمالات علمی، معنوی و اخلاقی نایل گردید.

آن عالم زاهد پارسا با هجرت به دیار لرستان با مجاهدتی وصف ناشدنی به تدریس، تعلیم، تربیت و تهذیب طلاب علوم دینی و نشر معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام همت گماشت و در طول سالیان متمادی در حوزه علمیه کمالیه و دیگر حوزه‌های علمیه شاگردان فاضل فراوانی را تربیت نمود.

در ادامه این پیام آمده است: قطعاً چنین سرانجام درخشانی انیس و مونسشان تا برپایی روز حساب خواهد بود.

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرده است: اینجانب این ضایعه اسفناک را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه های علمیه، جامعه روحانیت و عموم مردم متدین و انقلابی استان لرستان به ویژه خانواده و اقوام بستگان آن عالم جلیل القدر و جناب مستطاب حجت الاسلام شیخ محمد حسین وحیدی تسلیت عرض می نمایم.

از خداوند متعال برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و برای آن عالم وارسته علو درجات را خواستارم./9451/د102/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات