۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۶۴۹۱۴۵
از سوی قرارگاه بقیه الله صورت گرفت؛

تعمیر ۶۹۰ خانه و ساخت ۴۵ منزل سیل زده در منطقه محروم عین دو

تعمیر ۶۹۰ خانه و ساخت ۴۵ منزل سیل زده در منطقه محروم عین دو
حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی از تعمیر ۶۹۰ خانه و ساخت ۴۵ منزل سیل زده در منطقه محروم عین دو خبر داد.
حجت الاسلام امین ذوالفقاری، مسؤول قرارگاه جهادی بقیه الله مستقر در منطقه سیل زده عین دو اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه طلاب، دانشجویان، پاسداران و بسیجیان در قرارگاه خدمات بسیاری انجام می‌دهند، اظهار داشت: کمیته خواهران و برادران قرارگاه، با حضور در خانه‌ها توصیه‌های بهداشتی و پیشگیری را آموزش دادند ضمن اینکه گروه‌های جهادی طلاب و بسیجی ها، شبانه به ضدعفونی کوچه‌ها و معابر می‌پردازند.

مسؤول قرارگاه جهادی بقیه الله مستقر در منطقه سیل زده عین دو اهواز با بیان اینکه صد تا ۱۵۰ بسته معیشتی هر هفته در میان خانواده‌های محروم توزیع می‌شود، عنوان داشت: امام جمعه اهواز، کمک‌هایی را به افرادی که از زمان شیوع کرونا بیکار شده، تقدیم کرد؛ همچنین خیرانی ۹۰۰ بسته پوشاک را به مناسبت نیمه شعبان در میان خانواده‌های محروم توزیع کردند.

حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به اینکه بسته‌های غذایی از سوی قرارگاه در حال توزیع است، ادامه داد: برخی بانوان (۸۰ نفر) در مجموعه جهان آرای اهواز به دوخت ماسک و لباس کادر درمانی (گان) اشتغال دارند که از این تعداد ۵۰ خواهر بسیجی از منطقه محروم عین دو هستند، آموزش ساخت ماسک و گان نیز از سوی قرارگاه صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بیشتر خانواده‌ها توصیه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند، تصریح کرد: برخی مجالس فاتحه خوانی و عروسی برگزار می‌شود، البته مشکلات زیست محیطی، فاضلاب و قطعی آب کماکان مشاهده می‌شود که آبفای استان در بحث جلوگیری از قطعی آب بسیار خوب عمل کرده، اما فاصله بسیاری وجود دارد.

مسؤول قرارگاه جهادی بقیه الله مستقر در منطقه سیل زده عین دو اهواز با اشاره به اینکه شبکه دو سیما اقدام به تهیه ۳ مستند از فعالیت‌های قرارگاه کرده و۳۰ فروردین ماه مستند سازندگی به نمایش گذاشته شد، گفت: تعمیر ۶۹۰ خانه و ساخت ۴۵ منزل سیل زده از جمله فعالیت‌های قرارگاه طی ۴۵ هفته حضور در عین دو است، چنین اقدامی رکورد محسوب می‌شود؛ چرا که در این مدت تحویل دو خانه تعمیری و ساخت هر خانه طی یک هفته مشاهده می‌شود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات