۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۶۴۹۱۵۰
از سوی پژوهشگران مدرسه امام محمدباقر شوش؛

کتاب مهدویت در نسخه‌های چاپی و الکترونیک تألیف شد

کتاب مهدویت در نسخه‌های چاپی و الکترونیک تألیف شد
حجت الاسلام فرهادیان گفت: کتاب مهدویت از سوی پژوهشگران جوان و کانون علمی کلام حوزه امام محمدباقر شوش تألیف شد.
حجت الاسلام فرهادیان، معاون پژوهش مدرسه امام محمدباقر (ع) شوش، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به تألیف کتاب مهدویت از سوی کانون علمی کلام حوزه اشاره کرد و گفت: کتاب به بررسی آیات و روایات، رجعت در آخرالزمان، فرقه انحرافی احمد یمانی و پرسش و پاسخ‌های مهم درباره مهدویت می‌پردازد.

معاون پژوهش مدرسه امام محمدباقر (ع) شوش با اشاره به فرقه نوظهور یمانی عنوان داشت: در کتاب به اعتقادات، ادعاها، آثار و شخصیت یمانی پرداخته شده است، کتاب در نسخ محدود کاغذی چاپ شده، اما علاقه‌مندان برای دریافت نسخه الکترونیک با پرداخت ۵ هزار تومان و ارسال پیام به آیدی @farhadyan آن را خریداری کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای خرید کتاب با شماره ۰۹۳۰۳۱۵۰۶۸۷۰ تماس داشته باشند، ادامه داد: برای خرید نسخه الکترونیک، مبلغ مورد نظر به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۵۱۸۳۸۱۴۸۹ واریز شود که پس از واریزی، کتاب بلافاصله از طریق فضای مجازی «واتساپ و ایتا» ارسال خواهد شد.

حجت الاسلام فرهادیان با اشاره به اینکه کتاب از سوی انتشارات عاصم در ۱۳۶ صفحه و برای عموم چاپ شده است، خاطرنشان کرد: قیمت چاپی کتاب ۲۰ هزار تومان است و نسخه pdf آن از طریق فضای مجازی در حال فروخته شدن است.

وی با بیان اینکه کتاب از سوی محققان و پژوهشگران جوان حوزه تألیف شده است، حمایت از نویسندگان حوزوی جوان را خواستار شد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات