۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۴۹۳۳۲

کمک‌های معیشتی در استان اردبیل برای ۹۰ هزار خانوار تدارک دیده می‌شود

کمک‌های معیشتی در استان اردبیل برای ۹۰ هزار خانوار تدارک دیده می‌شود
فرمانده سپاه حضرت عباس اردبیل گفت: در قالب رزمایش بزرگ همدلی کمک مومنانه کمک‌های معیشتی در مناطق مختلف استان اردبیل برای ۹۰ هزار خانوار تدارک دیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار جلیل بابازاده در نشست با مدیرکل صداوسیمای مرکز استان اردبیل اظهار داشت: در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر و ضعیف رزمایش بزرگ مردمی و همدلی کمک مومنانه در سطح استان اردبیل به همت نیروهای جهادی بسیج آغاز شده است.

وی با اشاره اینکه در این روزهای بحرانی خیرین باید به میدان بیایند افزود: این رزمایش در مناطق مختلف استان و با محوریت مساجد، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سه مرحله اجرا خواهد شد.

بابازاده از شناسایی افراد آسیب پذیر جامعه خبر داد و تصریح کرد: در قالب رزمایش بزرگ همدلی کمک مومنانه کمک‌های معیشتی در مناطق مختلف استان اردبیل برای 90 هزار خانوار تدارک دیده می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تاکید بر اینکه اولین مرحله از این رزمایش در حال انجام است بیان کرد: در حال حاضر اولین مرحله از این رزمایش مردمی آغاز شده و تا آخر ماه شعبان ادامه خواهد یافت همچنین مرحله دوم نیز از اول ماه رمضان آغاز و تا نیمه ماه رمضان ادامه می‌یابد و مرحله سوم نیز در عید فطر اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: از تمامی اقشار مختلف جامعه اعم از خیرین، نیکوکاران، هیئت‌های مذهبی، مسئولان، دستگاه‌های اجرایی، نهادها، ارگان‌ها، روحانیون و ائمه جماعات مساجد برای مشارکت و همکاری در این رزمایش دعوت می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات