۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۶۴۹۴۲۱

افتتاح قرارگاه مقابله با بحران و حوادث غیرمترقبه تیپ امام جعفر صادق

افتتاح قرارگاه مقابله با بحران و حوادث غیرمترقبه تیپ امام جعفر صادق
طی حکمی از سوی حجت الاسلام منتظرزاده، قرارگاه مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه گردان های تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، طی حکمی از سوی حجت الاسلام منتظرزاده، فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق (علیه السلام) قرارگاه مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه تیپ 83 که توسط طلاب وروحانیون بسیجی گردان های تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) انجام وظیفه می کند، رسما افتتاح و حجت الاسلام لقمان پور به عنوان فرمانده این قرارگاه منصوب شد.

حجت الاسلام لقمان پور فرمانده قرارگاه مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه تیپ 83، هدف از راه انداری قرارگاه را انسجام در خدمات رسانی روحانیون رزمی تبلیغی در امر خدمات رسانی به مردم در بحران ها و حوادث غیر مترقبه عنوان کرد و بیان داشت: بعد از شیوع ویروس کرونا، گردان های تیپ 83 از همان روز اول در امر ضد عفونی کردن معابر و نقاط مختلف استان قم اقدام کردند و بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در سالروز میلاد امام عصر (عج) و توصیه ایشان مبنی بر کمک رسانی به اقشار ضعیف جامعه، تصمیم فرماندهی تیپ 83 براین شد که قرارگاهی متشکل از گردان های تیپ 83 جهت مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه شکل گیرد.

حجت الاسلام لقمانپور در ادامه افزود: قرارگاه متشکل از 8 کمیته می باشد که از مهمترین این کمیته ها می توان به کمیته معیشت و ارزاق اشاره کرد که وظیفه آن توزیع ارزاق جمع آوری شده در بین نیازمندان است.

فرمانده قرارگاه مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه تیپ 83 گفت: گستره خدمات رسانی در مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه در سطح کشور می باشد.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناطقی محمد صادق
Iran, Islamic Republic of
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
درود بر همت دلیرمردان گردان های تیپ 83
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
سلام، درود خداوند متعال بر بچه های پُر تلاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تیپ رزمی تلایغی امام صادق (ع) و خسته نباشید به شما همکاران معزّز خبرگزاری رسا.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
فعالیت‌های خودجوش مانند اقدامات بسیج در ایران بی نظیر است.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
درود خدا وهمه ملائک وجن وانس به عدد ریگهای بیابان وستارگان در آسمان وبعدد مخلوقات آفریده شده تا الان ودر آینده به رهبرعزیز وبهتر ازجانم. ودرود بر سربازان ولایی رهبر عظیم الشأنمان.آفرین برسپاه .درود خدا برشما دلاوران عرصه علم وعمل و جهاد فی سبیل الله.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
شاید سخت‌ترین ریاضت برای ما طلبه‌ها، تن دادن به کار تشکیلاتی و پایبند بودن به التزامات اون باشه...

گاهی تکروی‌ها و تندروی‌ها هزینه هنگفتی بجا می‌ذاره...
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
انشاءالله با استراتژی خاص و کمک خدا از این بیماری عبور کنیم و به زندگی عادی برگردیم...
0
0