۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۴۹۸۲۴
حجت الاسلام نبی زاده مطرح کرد؛

بازگشایی مساجد با رعایت کامل پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی

بازگشایی مساجد با رعایت کامل پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: بازگشایی مساجد برای برگزاری نماز «فردی و نه جماعت»، جلسه‌های قرآنی، پخش اذان و دعا‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است.
حجت الاسلام محمد مهدی نبی زاده، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان عنوان داشت: در زمینه بازگشایی مساجد در ماه رمضان با توجه به شیوع کرونا ویروس، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مسؤولان استانی، مانعی برای بازگشایی مساجد وجود ندارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار داشت: بازگشایی مساجد برای برگزاری نماز «فردی و نه جماعت» و جلسه‌های قرآنی که همه ساله پس از افطار صورت می‌گیرد، پخش اذان، دعا‌ها و مناجات‌های اذان گاهی بلامانع است.

این مقام مسؤول بیان داشت: تنها نکته‌ای که باید در بازگشایی مساجد مورد توجه قرار گیرد، رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی است، مؤمنان پیش از ورود به مسجد و پیش از خروج، دست‌ها را ضدعفونی کنند.

حجت الاسلام نبی زاده با اشاره به اینکه دستشویی‌های مساجد باید بسته باشد، خاطرنشان کرد: در مساجد فاصله گذاری اجتماعی رعایت و افراد به همراه خود، مُهر بیاورند.

وی با بیان اینکه باید از هر مورد عامل شیوع کرونا جلوگیری شود، گفت: طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا تا ۱۵ اردیبهشت ماه، نماز جماعت برگزار نمی‌شود و پس از آن زمان، تصمیم گیری صورت می‌گیرد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات