۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۴۹۹۰۵
سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان مطرح کرد؛

راه اندازی پویش عبادت خانگی در فضای مجازی

راه اندازی پویش عبادت خانگی در فضای مجازی
حجت الاسلام فردآقایی گفت: پویش عبادت خانگی در فضای مجازی راه اندازی شده که در آن خانواده‌ها می‌توانند تصاویر و ویدئو‌های برگزاری مجالس خانگی قرآن و ادعیه را ارسال کنند.
حجت الاسلام احسان فردآقایی، سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ادامه دار بودن شیوع کرونا ویروس اظهار داشت: با توجه به عدم امکان برگزاری تجمعات دینی و مذهبی، فعالیت‌های مرتبط با ماه رمضان در فضای مجازی و در قالب تبلیغ مجازی پیگیری می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: جلسات و منابر سخنرانی و تفسیر قرآن به صورت زنده از صفحات اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی برای مخاطبان روحانیت و مبلغان صورت می‌گیرد ضمن اینکه در حوزه مداحان با توجه به مناسبت‌های رمضانیه، مداحان بصورت مجازی و در قالب حسینیه مجازی، به مداحی درباره امام حسن مجتبی (ع) خواهند پرداخت.

حجت الاسلام فردآقایی با بیان اینکه در حوزه پویش‌ها و برنامه‌های در بستر فضای مجازی، برنامه‌ای با نام صندوق بازی در پیام رسان‌های ایرانی از سوی سازمان طراحی شده است، خاطرنشان کرد: روحانیان و مبلغان در این روز‌ها که خانواده‌ها و فرزندان در خانه حضور دارند، برای پر کردن اوقات فراغت و افزایش نشاط و تحرک پذیری، بازی‌های خانگی ابداع و کلیپ‌های آن را ارسال کنند.

وی با بیان اینکه جوایزی در هر هفته برای بهترین بازی‌ها از لحاظ تحرک پذیری، نشاط آوری و سالم سازی اختصاص پیدا می‌کند، اضافه کرد: پویش عبادت خانگی در فضای مجازی و همزمان با آغاز ماه رمضان راه اندازی شده است که در آن خانواده‌ها تصاویر و ویدئو‌های برگزاری مجالس قرآن خانگی و ادعیه و مناجات را برای سازمان ارسال کنند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات