۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۴۹۹۴۵

کاربران سرویس جیمیل گوگل قادر به برقراری ارتباط تصویری خواهند بود

کاربران سرویس جیمیل گوگل قادر به برقراری ارتباط تصویری خواهند بود
گوگل تصمیم گرفته تا برنامه های ویدئو کنفرانس را با پلتفرم جیمیل خود ادغام کند. تمامی کاربران جیمیل می توانند از این برنامه برای برقرای تماس تصویری استفاده کنند. سرویس Google Meet گوگل در دوران شیوع کرونا با استقبال زیادی روبرو شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، کاربران سرویس جیمیل گوگل می توانند از طریق این برنامه و تنها با یک کلیک تماس تصویری برقرار و یا کنفرانس ویدئویی برگزار کنند. گوگل اعلام کرد در حال حاضر کلیه کاربران G Suite می توانند از این سرویس استفاده کنند. این شرکت تلاش دارد تا خدمات خود را همزمان با پلتفرم‌های ویدئوکنفرانس زوم و مایکروسافت تیمز گسترش دهد.

گوگل بیانیه خود در مورد توسعه این سرویس را چنین شرح داده است: ادغام سرویس گوگل میت و جیمیل می تواند به تمام کسانی که در حال حاضر در خانه کار و یا تحصیل می کنند کمک خواهد کرد. کلیه کاربران با این سرویس میتوانند به سرعت بین ایمیل و تماس تصویری جابه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جا شوند و بدین ترتیب با سرعت بیشتری به انجام وظایف خود بپردازند. از دیگر امکانات این نرم افزار امکان مشاهده 16 شرکت کننده در تماس تصویری بصورت همزمان است. همپنین کیفیت تصویر در قابلیت جدید پلتفرم گوگل میت با امکان حذف نویز پس زمینه افزایش خواهد یافت. در آینده کاربران این برنامه می توانند از امکان حذف صدای محیط در تماس های تصویری نیز بهره مند شوند.

 

منبع: اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا

محمد محققی
ارسال نظرات