۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۶۴۹۹۹۱

پویش «رزمایش همدلی» برای ایران همدل آغاز به کار کرد

پویش «رزمایش همدلی» برای ایران همدل آغاز به کار کرد
پویش «رزمایش همدلی» برای ایران همدل با هدف فراگیر شدن مفهوم مواسات در جامعه‌ اسلامی بر اساس سخنان رهبر معظم انقلاب، آغاز به کار کرد.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، رهبر انقلاب اسلامی،‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت نیمه شعبانِ امسال و با اشاره به مشکلاتی که به خاطر کرونا برای برخی مردم پیش آمده، فرمودند: «ماه رمضان، ماه انفاق و ایثار و کمک به مستمندان است؛ چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا که این اگر اتّفاق بیفتد، خاطره‌ی خوشی را از امسال، در ذهنها خواهد گذاشت.»
 
به همین علت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در  ماه مبارک رمضان پویش «ایران همدل» را آغاز میکند.
 
هدف از این پویش، فراگیر شدن مفهوم مواسات در جامعه‌ی اسلامی است. در بیان رهبر انقلاب اسلامی مواسات یعنی «همراهی کردن و کمک کردن به برادر مؤمن در همه‌ی امور. انسان وظیفه بداند؛ کمک فکری، کمک مالی، کمک جسمانی، کمک آبروئی» و «یعنی هیچ خانواده‌ای از خانواده‌های مسلمان و هم‌میهن و محروم را با دردها و محرومیتها و مشکلات خود تنها نگذاشتن؛ به سراغ آنها رفتن و دست کمک رسانی به سوی آنها دراز کردن»
 
شما مردم عزیز می‌توانید از فعالیت‌های خود در این زمینه،‌ فیلم و عکس تهیه و برای ما ارسال کنید و آن را در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #رزمایش_همدلی منتشر کنید. گزارش‌های تصویری شما در صفحه‌ی «ایران همدل» بارگذاری خواهد شد.

گزارش‌های مردمی خود را از اینجا ارسال کنید
محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مجتبی نصیریمن هم یک مستجر
Iran, Islamic Republic of
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
من یک مستجر در اشتهار د کرج هستم که بخاطر کرونا از 20اسفند سر کار نرفته ام وضع مالی من داغونه وبخاطر حفظ ابرو نان شب هم ندارم با دو فرزند دانش اموز که درس را از طریق مجازی میخوانند برای پول بسته اینترنت هم ماندهام موندم چه کار کنم شرکت فعلا هم تعطیل هستش شما رو به این ماه عزیز قسم برای حفظ ابرو من در نزد فرزندانم مرا کمک کنید ویه راهی برای کمک به این بنده حقیر پیش رویم بزارید اجاره خونه خرج خونه خ......بخدا اگر بخاطر بچه ها نبود الان خودم رو کشته بودم 092117671--
1
0