۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۵۰۰۷۹
رزمایش بزرگ مؤمنانه در استان فارس؛

خیران همچنان به نیک‌اندیشی خود ادامه دهند

خیران همچنان به نیک‌اندیشی خود ادامه دهند
رزمایش بزرگ «کمک مؤمنانه» با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، فرمانده سپاه فجر و جمعی از مسإؤولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین لطف‌الله دژکام در حاشیه رزمایش مؤمنانه سپاه فجر اظهار داشت: همه مردم مسلمان و مؤمن ایران اسلامی در این روزها در اجابت دعوت مقام معظم رهبری برای این رزمایش کمک مؤمنانه به میدان آمدند و فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم استان فارس به‌همراه همه مردم ایران در این جریان خیرخواهانه وارد شدند، گفت: مردم استان فارس با همکاری بسیج و خیّرین حرکت خوبی را در زمینه مواسات و همدلی شکل داده‌اند و امروز توزیع می‌شود.

امام جمعه شیراز با ابراز اینکه این کمک ادامه دارد، افزود: در گوشه گوشه استان فارس روحانیت معظم، فعالان مساجد، نیروهای بسیجی و جهادگر مشغول هستند تا این بسته‌ها را به کسانی که دراثر بیماری کرونا آسیب دیده‌اند، برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام با تشکر از خیّران و همت نیک‌اندیشانه آنان بیان کرد: از همه کسانی که دستشان می‌رسد می‌خواهم که کمک کنند تا با این رزمایش سربلندی برای ایران و ایرانی به یادگار گذاشته شود.

سردار یدالله بوعلی، جانشین فرمانده سپاه فجر نیز در ادامه گفت: استان فارس در راستای تحقق فرمایش ولی امر مسلمین و اجرای رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه وارد میدان شده است.

وی با اعلام اینکه تاکنون بیش از 127 هزار بسته معیشتی توسط خیرین، پایگاه‌ها و گروه‌ها توزیع شده است، عنوان کرد: این حرکت امروز به‌مناسبت نخستین روز ماه مبارک رمضان شکل وسیع‌تری به خود گرفته و 25 هزار بسته برای جامعه هدف کسانی که در ارتباط با کرونا مشاغل و درآمدشان آسیب دیده است، توزیع می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: کنار آن اقدامات دیگری انجام شده از جمله بخشش اجاره‌بها که بیش از 161 میلیارد تومان توسط مالکان در سطح استان فارس به مستأجران بخشیده شده است.

سردار بوعلی با اشاره به توزیع هزار سری جهیزیه به‌ارزش 18 میلیارد تومان که کار مشترک بهزیستی و کمیته امداد و سپاه است، گفت: در ایام نوروز هم 500 سری جهیزیه و بیش از 300 بسته بهداشتی توسط خیرین توزیع شده است.

وی با یادآوری کاهش ذخیره خونی در استان فارس ابراز کرد: در این راستا فراخوانی انجام شده و 4500 نفر از بسیجیان و پاسداران حاضر شدند و خون اهدا کردند.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس اعلام کرد: این رزمایش در 2 مرحله انجام می‌شود که مرحله اولش امروز تا نیمه ماه مبارک و مرحله دوم از نیمه تا عید سعید فطر ادامه دارد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات