۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۵۰۵۶۸

ترامپ آمریکا را در جهان اول کرد!

ترامپ آمریکا را در جهان اول کرد!
تیزری تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی آمریکا انتشار یافته که نشان می‌دهد ترامپ توانسته است در زمینه ابتلا به ویروس کرونا و قربانیان آن، آمریکا را در جهان اول کند.

به گزارش خبرگزاري رسا، تیزری تبلیغاتی از دموکرات‌ها در شبکه‌های اجتماعی آمریکا منتشر شد که در آن تاکید می‌شود دونالد ترامپ که قرار بود آمریکا را در اولویت اول خود قرار دهد اکنون توانست در زمینه ابتلا به ویروس کرونا و قربانیان آن، آمریکا را در جهان اول کند.

در این تیزر تبلیغاتی آمده است ترامپ گفته بود که آمریکا را اول از همه (در اولویت‌های خود) قرار می‌دهد و اکنون او آمریکا را اول از همه قرار داد.

تا روز سه شنبه یک میلیون و ۱۳ هزار و ۲۹۰ نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۵۷ هزار و ۴۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

همچنین ۶ هزار و ۶۴۸ نفر از کارکنان پنتاگون به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۲۷۶ نفر در بیمارستان بستری هستند.

اندرو کوومو، فرماندار ایالت نیویورک اعلام کرد: بیش از ۳۰ درصد جمعیت شهر نیویورک به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

همزمان با شیوع ویروس کرونا و ضربه بی‌سابقه به اقتصاد آمریکا، جمهوری‌خواهان نسبت به انتخابات آتی ریاست‌جمهوری بسیار نگران هستند.

بیش از ۲۶ میلیون نفر در آمریکا از زمان آغاز شیوع کرونا تاکنون شغل خود را از دست داده و برای دریافت بیمه بیکاری ثبت‌نام کرده‌اند. بسیاری از کارشناسان اقتصادی نیز درباره رکود اقتصادی در این کشور هشدار داده‌اند.

ترامپ تمایل زیادی به بازگشایی اقتصاد آمریکا دارد، اما کارشناسان این اقدام را آن هم در شرایط فعلی خطرناک توصیف کردند. بایدن ترامپ را متهم کرده که قصد دارد انتخابات نوامبر سال جاری ریاست جمهوری را به تعویق بیاندازد./1360/

ارسال نظرات