۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۶۵۰۸۷۰
قالیباف:

حزب‌الله لبنان حقیقتی غیرقابل کتمان در مسیر تحقق اراده الهی است

حزب‌الله لبنان حقیقتی غیرقابل کتمان در مسیر تحقق اراده الهی است
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با اشاره به تلاش‌ها برای نابود کردن حزب‌الله لبنان تأکید کرد که حزب الله حقیقتی غیرقابل کتمان در مسیر تحقق اراده الهی بر روی زمین است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، محمدباقر قالیباف منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در صفحه شخصی خود در توئیتر در واکنش به تروریستی خواند حزب‌الله لبنان از سوی وزارت کشور آلمان خاطرنشان کرد: حزب الله حقیقتی است غیرقابل کتمان در مسیر تحقق ارادۀ الهی بر روی زمین. 

متن توییت منتخب اول مردم تهران در مجلس به شرح ذیل است:

حزب الله حقیقتی است غیرقابل کتمان در مسیر تحقق ارادۀ الهی بر روی زمین؛ آنها مدت‌هاست که اراده کرده‌اند تا این نور الهی را خاموش و نابود کنند ولی هنوز نمی‌دانند که وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ...

 

لازم به ذکر است وزارت کشور آلمان دیروز اعلام کرد که فعالیت‌های حزب‌الله لبنان در خاک این کشور ممنوع و این گروه به عنوان یک سازمان تروریستی شناخته شده است./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
خط حمایت از حزب الله لبنان در دفاع از امت اسلامی باید دنباله دار باشد.
1
0
سرباز ولایت
Iran, Islamic Republic of
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
امیدواریم زودتر مجلس جدید آغاز بشه و بتونه شعارهای انقلاب رو تحقق ببخشه.
0
0
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
خطاب به سیٌِد بزر گوار و عزیز سید نصراللٌه دامت شوکته . دشمن که ز نام تو شنید نصر . بر لرزه فتاده است در این عصر . از فعل تو پشت او شکسته . بیچاره شده است و دست بسته . داریم امید که دوستان نیز . حامی بشوند و کاملاََ نیز . قَدرَت بشناسند و بدانند ، در راه تو استوار بمانند .
0
0