۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۵۱۰۵۸
کرونا از تهدید تا فرصت؛

خودکفایی در ساخت محصولات مقابله با کرونا ویروس

خودکفایی در ساخت محصولات مقابله با کرونا ویروس
حجت الاسلام رستگار با اشاره به مرگ و میر مبتلایان به کرونا در غرب، گفت: جمهوری اسلامی، تهدید کرونا را به فرصتی برای خودکفایی در ساخت کیت‌های تشخیص کرونا تبدیل کرد.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه هر تهدیدی علیه انقلاب اسلامی به فرصت تبدیل شد، عنوان داشت: کرونا به عنوان یک تهدید کشور‌های بزرگ غربی را از پای در آورد، اما در ایران اسلامی برای مقابله با آن یک جنبش الهی شکل گرفت که هرگز قابل ارزشگذاری مادی نیست.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، خودکفایی در ساخت کیت‌های تشخیص کرونا و آمادگی برای صدور، تولید روافزون ماسک، دستکش، لباس کادر درمانی، شیلد و مواد ضدعفونی کننده را از جمله اقداماتی برشمرد که در نتیجه تهدید کرونا، محقق شد.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه لطف الهی، ولایتمداری و بصیرت مردم سبب تبدیل تهدید کرونا به فرصت شد، اظهار داشت: ایران سومین رتبه در مداوای مبتلایان به کرونا را به خود اختصاص داده است، مرگ و میر‌ها در ایران اسلامی کاهش دارد حال آنکه در غرب به ویژه آمریکا، افزایش روزافزون مرگ و میر‌ها مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در آمادگی بسیار خوبی برای مقابله با کرونا به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: آمادگی بیمارستان ۲ هزار تختی از سوی ارتش و خالی بودن ۱۱ هزار تخت بیمارستانی، گویای عملکرد موفق جمهوری اسلامی است؛ آمریکا و اروپا در زمینه بستری بیماران با مشکل مواجه هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه کرونا خوی وحشی گری مدعیان حقوق بشر و حیوانات را نمایان کرد، بیان داشت: اسلام بر احترام به بزرگان و پیران تأکید دارد، در حال حاضر سالخوردگان مبتلا به کرونا تحت درمان قرار دارند و برخلاف غربی‌ها بدان‌ها بی اعتنا نیستیم./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات