۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۵۱۰۷۳
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

سپاه در حل تمامی بحران‌ها نقش تاثیرگذاری دارد

سپاه در حل تمامی بحران‌ها نقش تاثیرگذاری دارد
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: سپاه سپر انقلاب، نظام و ملت بوده و در حل تمام بحران‌ها نقش تاثیر گذار و مثبت داشته است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در نشست با فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کار سیاسی و معنوی و همچنین بصیرت افزایی در سپاه را یک مسله حیاتی برای کشور دانست و اظهار داشت: برای آینده‌ای که در پیش داریم باید این راه نورانی و معنوی با شدت ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه سپاه از بطن و متن انقلاب سرچشمه گرفته و یک شجره الهی بوده که مایه افتخار کشور و نظام اسلامی است، عنوان کرد: نظام اسلامی اگر با عظمت و ماهیت خود تعریف شود آن موقع قدر سپاه را می‌دانیم زیرا عظمت سپاه و قداست آن به عظمت انقلاب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه سپاه سپر بلای انقلاب، نظام و ملت بوده و در حل تمام بحران‌ها نقش تاثیر گذار و مثبت داشته است، خاطرنشان کرد: افراد زیادی پاسداری می‌کنند و فرمان می‌برند اما پاسدار مستکبران هستند و این افتخاری ندارد.

وی ادامه داد: در دستان فرعون بودن یک ننگ بوده و در دستگاه طاغوت بودن و پاسداری از تفکر طاغوتی ننگ بر پیشانی آدمی است اما تبعیت از فرمان ولایت، حافظ مکتب اسلام و مکتب تشیع بودن افتخار بوده و همه اولیا آمدند از این ارزش‌ها حفاظت کنند.

امام جمعه یاسوج افزود: اینکه اسرائیل و آمریکا در مقابل ما ایستاده است حقانیت، عظمت و قدرت ما را می‌رساند، دشمنان این انقلاب در چند دقیقه سخنرانی خود چندین بار از ایران نام می‌برند و این نشانه حقانیت انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی ضمن تبریک پرتاب ماهواره نور توسط سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان اقتدار ما را دیده‌اند و ما به ایرانی که آل سعود را به زانو درآورده افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه راه ما پر قدرت بوده و این انقلاب قدسی است، بیان کرد: رهبر و آرمان‌هایش الهی بوده و حفاظت از این گوهر به حافظانی نیاز دارد که قداست داشته باشند و آدم مقدس می‌تواند از این گوهر محافظت کند و وقتی انسان گوهر را نشناسد آن را رها می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: روح قدسی و روح معنوی باید در محافظان اسلام باشد زیرا اگر این روح قدسی از ما گرفته شود نمی‌توانیم محافظت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه باید بصیرت، سیاست و اخلاق معنوی را آموزش دهیم، یادآور شد: شاید فردی نماز شب بخواند اما بصیرت نداشته باشد و وقتی بصیرت سیاسی نباشد ممکن است از طاغوت دفاع کند و در مقابل ولایت بایستد در تاریخ هم این گونه موارد بوده است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات