۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۵۱۱۰۱

مراسم رسانه‌ای بزرگداشت شهدای مدافع سلامت در بوشهر برگزار می‌شود

مراسم رسانه‌ای بزرگداشت شهدای مدافع سلامت در بوشهر برگزار می‌شود
صدا و سیمای مرکز بوشهر مراسم رسانه‌ای بزرگداشت ملی شهدای مدافع سلامت و درگذشتگان کرونایی را امشب برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با قدردانی از تلاش مدافعان سلامت در عرصه مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: در مقابله با کرونا همه گروه‌ها و دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردمی تلاش ویژه‌ای کرده‌اند که خدمات کادردرمانی و پرستاری در عرصه مقابله با این ویروس ستودنی است.

وی با گرامیداشت یاد جان باختگان کرونا و شهدای مدافع سلامت از تلاش کادر درمانی و تمام گروه‌های جهادی برای حفظ جان مردم و رسیدگی به معیشت آنان قدردانی کرد و گفت: جامعه سلامت مجاهدت بی نظیری در مقابله با کرونا از خود به یادگار گذاشتند که وظیفه خود می‌دانیم از خدمات آنان قدردانی شود.

سیدحسین ناظر از برگزاری مراسم بزرگداشت رسانه‌ای شهدای مدافع سلامت و درگذشتگان ویروس کرونا خبر داد و بیان کرد: همزمان با سالگرد وفات حضرت خدیجه(س) و برای تسلی خاطر بازماندگان شهدای مدافع سلامت و درگذشتگان کرونایی مراسم رسانه‌ای بزرگداشت ملی شهدای مدافع سلامت و درگذشتگان کرونایی ساعت 21:30 دقیقه امشب در شبکه استانی صدا و سیما مرکز بوشهر به مدت 60 دقیقه اجرا می‌شود.

وی افزود: در این اقدام تسلی بخش و هم دلانه قاریان قرآن، مداحان و سخنرانان در رثای وفات حضرت خدیجه(س)، شهدای مدافع سلامت و درگذشتگان کرونایی اجرای برنامه می‌کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات