۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۵۱۲۸۵
ویژه طلاب سطح ۳؛

پذیرش رشته مطالعات سبک زندگی اسلامی بدون آزمون کتبی آغاز شد

پذیرش رشته مطالعات سبک زندگی اسلامی بدون آزمون کتبی آغاز شد
حجت الاسلام فلاحتی از آغاز ثبت‌نام داوطلبان پذیرش رشته تخصصی مطالعات سبک زندگی اسلامی سطح ۳ سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در مرکز تخصصی آل یاسین قم بدون آزمون کتبی خبر داد.

حجت الاسلام حمید فلاحتی معاون آموزشی و پژوهشی مرکز تخصصی آل یاسین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز ثبت‌نام پذیرش رشته تخصصی مطالعات سبک زندگی اسلامی سطح ۳ برای سال تحصیلی 1400-1399 از سوی این مرکز تخصصی خبر داد و اظهار داشت: سطح سه رشته مطالعات سبک زندگی اسلامی، سومین مقطع از تحصیلات حوزوی و یکی از رشته‌های درختواره حوزه دانشی علوم اجتماعی است.

وی افزود: در طول این رشته طلاب ضمن فراگیری دروس تخصّصی، توانایی تدریس، تحقیق و پژوهش و پاسخ‌گویی به نیازها و شبهات مربوط به این رشته را پیدا می‌کنند و در پایان موفق به دریافت دانش‌نامه سطح سه این رشته می‌شوند.

حجت الاسلام فلاحتی بیان داشت: مرکز تخصصی آل یاسین به‌عنوان اولین و تنها مرکز رسمی برگزار کنندۀ رشته‌های تخصصی «سبک زندگی» در سطوح سه و چهار  از میان برادران طلبه در رشته «مطالعات سبک زندگی اسلامی سطح ۳» برای سال تحصیلی 1400-1399 بدون آزمون کتبی ثبت‌نام می کند.

وی با اشاره به برخی از مزایای این دوره خاطرنشان ساخت: پرداخت شهریه، بهره‌مندی از اساتید مجرب، استفاده از کتابخانه تخصصی، اعطای مدرک علمی معتبر حوزوی، به‌کارگیری در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی موسسه و معرفی فارغ‌التحصیلان به مراکز آموزشی دیگر را می توان از جمله امتیازات تحصیل در این مرکز نام برد.

 معاون آموزشی و پژوهشی مرکز تخصصی آل یاسین اضافه کرد: زمان ثبت‌نام برای تحصیل در این مؤسسه از 13 اردیبهشت تا 25 خرداد 1399 خواهد بود و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت موسسه به نشانی manaviyat.ir مراجعه کرده یا با تلفن 02532603091 داخلی 109 تماس بگیرند./1330/ت302/ب1

ارسال نظرات