۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۶۵۱۸۹۴
امام جمعه اردبیل:

مراسم قدردانی از خیرین سلامت بعد از ریشه‌کنی کرونا برگزار می‌شود

مراسم قدردانی از خیرین سلامت بعد از ریشه‌کنی کرونا برگزار می‌شود
امام جمعه اردبیل گفت: اقدامات خیرین سلامت در این شرایط کشور در استان اردبیل قابل تحسین است و مراسم ویژه قدردانی از خیرین سلامت بعد از ریشه کنی کرونا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید حسن عاملی اظهارداشت: اقدامات خیرین سلامت در این شرایط کشور در استان اردبیل قابل تحسین است و شاهد اهدای دستگاه تنفسی وماسک و مواد ضدعفونی و دیگر اقدامات خیرخواهانه از این خیرین سلامت هستیم.

وی افزود: یکی از خیرین که خواست نامش اعلام نشود دستگاه تنفسی به مبلغ 190میلیون تومان خریداری و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار داد که این اقدام قابل تقدیر وقدردانی است. خیر دیگر نیز 10هزار ماسک و مواد ضدعفونی اهداکرد که این حرکت‌های خیرخواهانه بی‌نظیر بوده و حس همدردی و همدلی را روایت می‌کند.

آیت الله عاملی از دکتر پاکدل خیر مسکن تقدیر و قدردانی کرد و افزود: این خیر بیش از 2میلیارد تومان برای ساخت مسکن معلولان و نیازمندان هزینه کرده و ساخت 74 مسکن را مبنای کار خود قرارداده که تعدادی از این مسکن را تحویل داده است.

وی اقدامات ارزشمند انجمن حمایت ازبیماران کلیوی و موسسه ریحانه را ستودنی دانست و افزود: این مراکز تمام هزینه‌های بیماران کلیوی و سرطانی را تقبل کرده‌اند که بسیار ارزشمند است.

امام جمعه اردبیل از خیل عظیم کمک‌های مومنانه خیرین و مردم درماه رمضان قدردانی کرد و افزود: هر روز صحنه‌های زیبای کمک‌های مومنانه در اردبیل رقم می‌خورد که بسیار ارزشمند است.

آیت الله عاملی ضمن گرامیداشت یادوخاطره خیر بزرگ مدرسه ساز مرحوم علیپور گفت: هم اکنون مالک جعفرزاده مقدم خیر بزرگ اردبیلی ساخت مدرسه به نیت اسرای کربلا راشروع کرده و تعدادی زیادی مدرسه تحویل داده که همت و اراده این مرد قابل تحسین است. بعد از ریشه کن شدن ویروس کرونا مراسم بزرگداشت خیرین سلامت برگزار می‌شود./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات