۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۶۵۱۸۹۸
نماینده ولی‌فقیه ایلام:

اهدای بسته‌های غذایی پویش همدلی و مواسات در ایلام استمرار دارد

اهدای بسته‌های غذایی پویش همدلی و مواسات در ایلام استمرار دارد
نماینده ولی‌فقیه در ایلام از استقبال مردم ایلام در پویش همدلی و مواسات خبر داد و گفت: اهدا بسته‌های غذایی پویش همدلی و مساوات در ایلام استمرار دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار با بیان اینکه این پویش با محوریت مساجد، محلات و پایگاه‌های مقاومت در راستای شناسایی افراد آسیب‌دیده از کرون و نیازمندان در سطح استان در حال اجرا است اظهار داشت: خوشبختانه مردم استان ایلام استقبال بسیاری خوبی در راستای اهدای کمک‌های خود با این پویش داشته‌اند که بسیار قابل‌تحسین است.

وی یادآور شد: با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان، بسیاری از کسب‌ و کارها به دلیل حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس تعطیل و در این میان نیز بسیاری از افراد کم‌درآمد و اقشار کارگر نیز دچار مشکلات شدید اقتصادی شدند که لازم بود در این زمینه وارد عمل شده و با جمع‌آوری کمک‌های مردمی گوشه‌ای از مشکلات این هم استانی‌های عزیز برطرف شود.

امام‌ جمعه ایلام با اشاره به اینکه مرحله نخست این پویش هفته گذشته با توزیع بسته‌های مواد غذایی در محل مصلا امام خمینی(ره) شهر ایلام در قالب رزمایش کمک مؤمنانه پویش همدلی برگزار شد افزود: از مشارکت بسیار تحسین‌برانگیز مردم استان که همواره در امور خیر پیش‌قدم هستند، کمال تقدیر را دارم.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار با تقدیر از همکاری و پای‌کار بودن اصحاب رسانه استان در راه اندازی و تداوم پویش امید و همدلی خاطرنشان کرد: جذب کمک‌های مردمی با همدلی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر از کرونا می‌تواند زمینه‌ساز شکست این ویروس منحوس و عادی شدن وضعیت برای مشاغل مختلف و کسب درآمد برای اقشار آسیب‌پذیر باشد./1350/

ارسال نظرات