۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۵۲۰۴۸
معاون فرهنگی اوقاف لرستان:

فعالیت ۱۴۵ مبلغ بومی در فضای مجازی

فعالیت ۱۴۵ مبلغ بومی در فضای مجازی
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به تبلیغ مجازی مبلغان در ماه مبارک رمضان به علت شیوع ویروس کرونا گفت: ۱۴۵ مبلغ بومی در این زمینه فعالیت دارند.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: امسال به علت شیوع ویروس کرونا در ماه مبارک رمضان فقط از ظرفیت تبلیغی مبلغان بومی استان بهره مند هستیم.

وی به انجام تبلیغ مجازی و بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی از سوی مبلغان اشاره کرد و افزود: حضور مبلغان در فضای مجازی فرصتی برای تقویت معنویت و تحکیم باورهای دینی و اعتقادی است.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان به صورت مجازی در حال برگزاری است، یادآور شد: در این راستا 145 مبلغ بومی استان با راه اندازی کانال و گروه هایی در فضای مجازی در خدمت مردم هستند.

وی ادامه داد: با توجه به نقش امام محوری در مساجد و اجرای برنامه ها، در این ایام با توجه به تعطیل بودن مساجد به علت شیوع ویروس کرونا، مبلغان و امام جماعت مسجد در مساجد حضور دارند و برخی برنامه ها همچون پخش اذان از بلندگوی مسجد، پاسخگویی به سؤالات و شبهات انجام می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: در روستاهای کم جمعیت نماز جماعت با حضور امام جماعت مسجد و با رعایت طرح فاصله اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات احکام و برگزاری دیگر برنامه های فرهنگی و تبلیغی با فعالیت مبلغان در فضای مجازی به خوبی برگزار می شود./9451//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات