۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۵۲۱۱۴

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش مواسات و همدلی وزارت دفاع

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش مواسات و همدلی وزارت دفاع
همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) و با حضور وزیر دفاع، ۲۰ هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه در رزمایش مواسات و همدلی وزارت دفاع توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، امیرسرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پربرکت و مبارک رمضان المعظم و تبریک میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) به همه شیعیان و با اشاره به عزم انقلابی و جهادی کارکنان وزارت دفاع در کمک های انسان دوستانه خود گفت: مجموعه کارکنان و سازمان های وزارت دفاع با احساس تکلیف و پاسخ به رهبر و مولای خود 13 قلم کالای اساسی را در قالب 20 هزار بسته معیشتی مورد نیاز خانوارهای آسیب پذیر و نیازمند توزیع می‌کنند.

وزیر دفاع با اشاره به حضور موثروزارت دفاع از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار ملت و حوزه بهداشت و درمان و به کارگیری تمام توان، تجهیزات و پشتوانه دانش دفاعی و تأمین اقلام و ملزومات تخصصی کشور در مقابله با این ویروس منحوس گفت: بلافاصله پس از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا تمامی مدیران و کارکنان وزارت دفاع در سازمانهای تابعه با لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در طرح "مواسات، همدلی و کمک همدلانه" مشارکت نموده و نسبت به رفع مایحتاج نیازمندان اقدامات شایان توجهی انجام دادند.

وی با بیان اینکه برخی از اقلام توزیع شده جزو اقلام پرتقاضای بازار هستند گفت: عمده ی این اقلام شامل برنج، حبوبات، رب گوجه فرهنگی، روغن، تن ماهی، ماکارونی، چای، قند و شکر می باشد که در قالب بسته های معیشتی اهدا می شود. امیر سرتیپ حاتمی با بیان این کمکهای معیشتی وزارت دفاع محدود به این 20هزار بسته نخواهد شد افزود: انشاالله در ایام و لیالی قدر و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز کارکنان و مدیران صنعت دفاعی با اهدای یک روز حقوق خود و جمع آوری دیگر کمکهای خیرخواهانه گام دیگری در جهت حضوری مومنانه و عملیاتی کردن شعار مواسات و همدلی بر خواهند داشت.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، متخصصین و تلاشگران صنعت دفاعی کشور نه تنها ضامن حفظ امنیت انقلاب و نظام اسلامی اند بلکه در سخت ترین و بحرانی ترین شرایط، خالصانه و خاضعانه در کنار ملت صبور و با اراده ایران اسلامی ایستاده و به این نقش آفرینی افتخار می کنند.

وزیر دفاع در پایان گفت: انشاءالله با لطف پروردگار متعال، عنایات اهل بیت و خاصه نگاه مهرآمیز قطب عالم امکان حضرت امام زمان (عج) و همدلی و همیاری احاد ملت شریف ایران از این دوران سخت به سوی فردای روشن و امیدبخش عبور می کنیم و تنها خاطرات مهربانی ها و دستگیری ها به عنوان نماد استقامت و صبوری ملت ایران در تاریخ پرشکوه این کشور ماندگار می شود.

محمد قمین
ارسال نظرات