۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۶۵۲۱۲۷

۲۵۰۰ بسته معیشتی در مشگین‌شهر توزیع شد

۲۵۰۰ بسته معیشتی در مشگین‌شهر توزیع شد
امام جمعه ‌مشگین‌شهر گفت: در ایام بحرانی شیوع بیماری کرونا بیش از ۲۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند‌ توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام باوقار اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سخنرانی نیمه شعبان فرمودند که از ملت ایران اسلامی انتظار داریم که رزمایش مواساتی اجرا کنند که با همدلی هم دیگر توانسته باشیم به اقشار ضعیف و کم برخوردار جامعه کمک کنیم.

وی افزود: در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری ما در شهرستان مشکین شهر اقدام به راه اندازی قرارگاهی با مسئولیت امام جمعه و دبیر اجرایی سپاه معظم کردیم.

حجت الاسلام باوقار تصریح کرد: انشالله از مردم این نوع دوست و ولایتمدار شهرستان مشکین شهر انتظار داریم همانند سایر بحران ها و مسائلی که پای کار بودند امروز نیز وارد صحنه شده با کمک‌های سخاوتمندانه خود نیازمندان جامعه اسلامی کمک کنند.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: مردم به ویژه خیرین گرامی مطمئن باشند هر نوع مساعدتی داشته باشند با حفظ کرامت و به بهترین وجه به دست اقشار محروم و ضعیف جامعه خواهد رسید.

همچنین وی در ادامه از کمک و مساعدت‌های خیرین شهرستان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و ادارات دولتی در اولین مرحله از رزمایش بزرگ مردمی و همدلی کمک‌ مومنانه تقدیر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام باوقار گفت: در مرحله نخست این طرح 2 هزار و پانصد بسته معیشتی با تلاش شبانه روزی سپاه در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد و به زودی مرحله دوم این رزمایش نیز همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

امام جمعه مشگین‌شهر با بیان اینکه احسان ونیکوکاری یکی از شاخصه‌های جامعه مهدوی و زیباترین جلوه اخلاص است، خواستار مشارکت خیرین در مرحله دوم این رزمایش شد./1350/د102/ب1

ارسال نظرات